2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام دوستان مامان سام عزیز.. من فکر کنم شما تنها کسی باشی که بچه مدرسه ای داشته باشی.. میشه لطف کنی به سوال من جواب بدی. در مورد کلاس دینیشون میخوام بدونم. در چه حدیه؟ چیا میگن؟ چون من دارم فکر میکنم پسرمو کلا نفرستم کلاس دینی.. خداروشکر این مورد دلبخواهی هست.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
دوستاى عزیزم سلام من چند وقت پیش اینجا سوالى پرسیدمو دوستاى عزیزم جواب دادن راجع فروشگاههاى لوازم سیسمونى بود الان یه سوال دیگه دارم. اگر شما بخواید براى اقوام و خانواده جنس بفرستید و بالاى ٤٠-٥٠ کیلو باشه چیکار میکنید؟؟ کسى رو سراغ دارین که جنساى اینجورى رو با این وزن بتونه بدون گمرک بفرسته ایران؟؟ اگر جوابم رو بدین یک دنیا ممنونتون میشم مچکرمم
سارا کوچولوى من ٤ شهریور ٩٣ به دنیا اومد...خدایا ازت ممنونمممم☺️😘😍
مرسی عزیزم... بسلامتی :) پسمل منم امسال میره مدرسه. منتهی میخوام ببینم بذارم بره یا نه... البته تقریبا تصمیم گرفتیم که نذاریم بره.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
خانومای گل من و همسرم باید بین ایران و آلمان یکیو برای زندگی انتخاب کنیم و در هر دو کشور زندگی خوبی میتونیم داشته باشیم اما من نمیدونم کدوم بهتره میتونین در مودر آلمان راهنملییم کنین؟ من سابقا مدتی در کانادا زندگی کردم
ﭘﺎﺭﻣﻴﺪا ﻋﺰﻳﺰ ﺳﺎﻡ ﻣﺘﻮﻟﺪ März 2008 و ﺑﺎﻳﺪ اﻣﺴﺎﻝ ﺑﺮﻩ ﻣﻴﺘﻮﻧﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘه ﻫﻢ ﺑﺮﻩ ﻭﻟﻲ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﻛﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﻜﻦ ﺑﭽﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺯﻣﺎﻥ ﻗﺎﻧﻮﻧﻲ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﻩ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻫﻤﻦ ﻣﺸﻜﻞ ﺭﻭ ﺑﺎﺳﺎﻣﻴﻨﺎ ﺩاﺭﻡ ﻛﻪ ﻣﻴﺰاﺭﻡ 6 ﺳﺎﻟﺶ ﺗﻤﻮﻡ ﺑﺸﻪ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ﭘﺮﻳﻤﺎﻩ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ اﺯ ﻫﺮ ﻣﺎﺭﻙ ﻟﻜﻪ ﺑﺮﻱ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻭﻟﻲ ﻳﻚ ﺩﺳﺖ ﺑﺎ اﻧﺘﻲ ﺑﺎﻛﺘﺮﻱ ﻣﻴﺸﻮﺭﻡ اﻳﻨﻮ ﺩﻛﺘﺮ ﭘﻮﺳﺖ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
پربماه 11 قسمت لوازم شوینده oxi مارک vanish مارک عالیه کمی گردونتر از بقیه هستش ولی کیفیتش خوبه بعداز شستن لباس با این مواد از مایع رخشویی استفاده کن که روش SENSETIV نوشته شده باشه
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792