سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
دوست خوبم من اولا که زبان آلمانی بلد نیستم میشه تا آلمانی یلد بگیرم با انگلیسی کارام راه بیفته و دیگه اینکه یادگیری آلمانی سخته؟ نمیدونین ادامه تحصیل یا کار در رشته های پزشکی در آلمان چجوریه اصلا امکانپذیر هست؟
پریماه جان بجز اونهایی مه مامان سام عزیز گفت Frosch هم خیلی خوبه.. توی د ام و کلا لوازم بهداشتیها که بری بخشی که وسایل بیبی میفروسن هم لکه بر گذاشتن... مثل هیپ و .. که کلا اونها مال بیبی هستن. آسمانه جان من اطلاعی ندارم.. دوستان دانشجو من خیلیها فقط به انگلیسی روزگار میگذرونن و مشکلی ندارن. در مورد پزشکی هیچی نمیدونم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
امروز آرین 6 ساله شد.. دیروز هم متوجه شدیم که اولین دندونش لق شده. کلی هیجان زده بود بچم... منم مثل همیشه بغض داشتم که پسرکم اینقدر بزرگ شده که دندونش داره میوفته... فداش شم... فکر کنم روز اول مدرسه از گریه بمیرم دیگه :)) میلان هم امروز 6 ماهه شد و داره دندون درمیاره و بیچارمون کرده
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
مامان سام و پارمیدا جان ممنون از جوابتون , سوال دیگه در مورد کیندرگارتن داشتم ,شما بچه هاتون رو از کی فرستادید,و چه مراحلی باید طی کرد برای ثبت نام؟سوال آخرم اینکه آیا سطح آموزش و خدماتی که کیندرگارتن ها می دن با هم فرق میکنه یا نه ؟
اسمانه خوب انگلیسی کمی کمکت میکنه ولی باید زبان یاد بگیری چون خیلی ها بلد نیستن انگلیسی بلدی المانی رو زودتر یاد میگیری در رابطه با ادامه تحصیل و خوندن پزشکی اگه تو ایران تحصیلات دانشگاهی از دانشگاه دولتی رو داری امکانش صد در صد هستش البته باید همه مدارکت رو به تایید برسونی و حتی دیپلمت رو هم میخوان اگه بخوای کلا پزشکی بخونی که باید از دانشگاه هایی که امکانات خوندن پزشکی رو دارن پذیرش بگیری که اون هم امکان گرفتن پذیرش با داشتن نمرات خوب کار سختی نیست
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
پریماه خوب من سام رو زمانی که باردار بودم کیندرگارتن ثبت نام کردم و تا 3 سالو 4 ماه جا پیدا نکریدم البته مرکز شهر زندگی میکنیم و مرکز شهر هم امکانات کیندگارتن کمه ولی سامینا چون سام تو کیندرگارتن بود 2 سالو 8 ماه جا گرفت من هر دو رو زیر 1 سال هفته ای 2 روز کرابن گروپه میبردم و از 2 سال شپیل گروپه کیندرگارتن ها متفاوت هستن و از لحاظ اموزشی با هم فرق میکنن کیندرگارتن داریم و کیتا که به نظر من کیتا خیلی بهتره من خودم میخواستم سام رو والدرف کیندرگارتن بزارم که متاسفانه با 3 سال وارته لیسته بهمون جا ندادن
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
پریماه جات پسر من 1 سال و نیمگی رفت مهد. من شانس آوردم و جا برام زود خالی شد.. البته من مهد دانشگاهمون گذاشتمش و مخصوص دانشجوها و بچه های اساتید بود برای همین خیلی سخت نبود جا گرفتن... جاهای دیگه اصولا اگر از زمان بارداری رزرو کنی بهت جا میدن.. من برای پسر دومم از پارسال رزرو کردم برای سال دیگه چون حتما میخواستم همون مهد بره چون از کنسپتش خیلی خوشم اومده بود. مهد ها هم با هم فرق دارن آره.. کنسپتهاشون متفاوته.. مثلا والدروف داریم و مونتسوری و چیزهای دیگه باهم متفاوتن.. مهد کودکی هست که روی موسیقی خیلی کار میکنه یا مهد دیگه مثلا روی ورزش.. باید ببینی از کدوم خوشت میاد.. اگرم فوری احتیاج به جا داری برای مهد باید بری اداره جوانان اونجا بهشون بگی که هد ها جا ندارن و تو جا لازم داری اونها هم اسم و مشخصاتتو میگیرن و برات جا میگیرن بهت زنگ میزنن.. من برای پسرم برای پیش دبستانیش اینکارو کردم.. چون از مهد اولیش اومد بیرون و ما رفتیم آفریقا و بعد دوباره برای 8 ماه برگششتیم المان و مهد قبلیش جا نداشت برای همین یوگندامت کمکمون کرد برای پیدا کردن مهد.. و ازم پرسید کدوم مهد میخوای بفرستیش و من گفتم و بعد از چند روز هم بهم زنگ زدن و برام جا پیدا کرده بودن.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
اگر لب ساحل دوست داری اوست سی جزیره اوزهدوم خیلی خوبه... البته شهری نیست فقط تفریح لب دریاست.. یه زیردریایی هم هست که میتونی بری توش ببینی..فکر میکنم مال زمان جنگ جهانیه و همونجا هنوز پارکه.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
باران اگه شهر تاریخی بخوای مونستر هم قشنگه پر کلیساهای قدیمی و مرکز خرید جالب با خیابانهای سنگی کلن هم که مرکز کلیسا ها هستش اگه زمانت رو تنظیم کنی میتوین حتی یک کارنوال هم ببینی چون مرطب تو شهر کلن برنامه هستش دوسلدرف خیابان کونیگز اله خیلی زییاست مثل خیابان ولیعصره با تفاوت این که ادمهایی که از اونجا رد میشن و مغازه ها کلی فرق داره این 3 شهر رو میشه تو 3 روز دید
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
برای برنز سریع ژل گارنیه استفاده میکنم 10 دقیقه ای رنگ میگیری.... برای توی آفتاب نیوآ ضد آفتاب 30 هست و درش قهوه ایه... اونا خیلی عالیه برای آفتاب. من 2 هفته آنتالیا استفاده کدم شدم رنگ شکلات
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد
سلام بچه های عزیز کسی سایتی رو میشناسه لوازم خونه دست دوم داشته باشه ؟ توی هامبورگ لوازم رو میخوام ، نمیدونم مثلا اگر از مونیخ یه ماشین لباس شویی خوشم بیاد و بخوام میشه خرید از این سایت های دست دوم یا نه؟ هزینه حملش حدودا چقدر میشه؟ راستش نمیدونم لوازم خودم رو بیارم به صرفه تره یا دست دوم بگیرم؟ آخه 100% میخوام یکی دوسال اول رو لوازم نو نخرم و هزینه هام رو به حداقل برسونم، بعد که جا افتادیم برم لوازم نو بگیرم اگر هم سایتی هست برای اجاره خانه بهم معرفی کنید ممنون میشم. راستی اینجا کسی هامبورگ زندگی میکنه؟ یه دنیا بووووووس مرسی بچه های عزیز