2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
سلام بچه ها، من اینجا دانشجو ام، می‌خوام برای مامانم اینا دعوت نامه بدم، تو سایت سفارت آلمان در ایران نوشته دعوتنامه باید رسمی‌-،Verpflichtungserklärung- باشه. می‌خواستم بدونم به من که کار ندارم این مدل دعوت نامه رو میدن ؟ کسی‌ تاحالا با دانشجوی مامانش اینا رو آورد؟ من کار ندارم، اما یه پولی‌ تون بانک برای ویزام بلوک دارم، اون هم کافیه؟ تورو خدا رهنماییم کنین، خیلی‌ دوست دارم بیان..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ﺳﺎﺭﺍ ﺧﺎﻧﻮﻣﯽ ﺩﺭ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽاﺍﮔﺮکﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯﺵ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﺑﺮﺍﺕ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻩ ﻭ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺑﺪﻩ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺍﻣﺎ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺘﻤﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺑﺪﯼ ﺗﻮسﺳﻔﺎﺭﺕ ﻫﻤﯿﻨﮑﻪ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺑﮕﻪ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﻨﻨﺪﻩنﻧﺴﺒﺘﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﻬﺷﻮﻥ ﻭﯾﺰﺍ ﻣﯿﺪﻥ.ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻃﺮﯾﻘﯽ ﻫﺴﺖ ﺑﺘﻮﻧﯽ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﺕ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻨﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻻﻥ ﺍﯾﻧﺠﺎﺱﻭ هﻫﻤﺶ ﻏﺼﻪ ﺑﺮﮔﺸﺘﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﯿﻠﯽ سخته
سلام دوستان . سلام پارمیدا جون من خیلی وقت بود نیومده بودم نی نی سایت . بچه ها من دارم میرم ه آلمانی یاد بگیرم و پذیرش و بقیه چیزا الان تو یه وبلاگی خوندم که تو آلمان با کارمندی فقط میشه یه زندگی متوسط داشت کار به ایرانیا خیلی سخت میدن تو مدرسه بچه هایی که مومشکی ان (ایرانی ان) رو مسخره می کنن و از این چیزا الان یهو استرس گرفتم که نکنه این همه عمرمون رو بذاریم بعد اینا واقعا درست بشه بدتر از بد بشه میشه بگید اینا درسته یا نه ؟ یعنی المان اوضاع از سوئد خراب تره ؟
امروز کائنات همه چیز را برای من بهتر از دیروز می سازد
سلام سارا خانمی من تجربه ای ندارم در این مورد فقط میدونم یکی از دوستانم که دانشجو بود و کارم نمیکرد برای خانوادش دعوت نامه داد.. منتهی برو اداره خارجیها سوال کن چجوریه چون انگار خانوادت باید وثیقه بذارن به جای تو. مهسا جون خوش اومدی دوباره.... ببین به حرف این وبلاگا گوش نده. راست میگه که با کارمندی میشه یه زندگی متوسط داشت ولی این متوسط ,متوسطی که تو ایران هست نیست. خب پولداری نمیتونی زندگی کنی ولی خوب میتونی میتونی زندگی کنی... تازه کارمند ادارات دولتی خیلی پول در میارن. درمورد اینکه به ایرانیها کار نمیدن: من نمیدونم این چه حرفیه که میزنن؟؟ والا اگر کسی رزومه خوب ارائه بده چرا بهش کار ندن؟ تحصیل کرده باشی و پرکسیسهای مختلف داشته باشی و کاراموزی کرده باشی برای چی کار ندن؟ هر جایی کارو میدن به کسی که کاردان باشه. درضمن زبان هم خیلی مهمه. باید زبانشون خوب باشه. در مورد مسخره کردن بچه ها توی مدرسه نه من در مورد پسرم که البته مهدکودکه هنوز و نه فامیلهامون همچین تجربه ای نداریم. دختر خاله خودم اونجا بدنیا اومده و الان هم دانشجوه اتفاقا خیلی هم گندمیه و چشم و ابرو مشکی هیچوقت مشکلی نداشته... توی هر جایی ممکنه آدم لات هم وجود داشته باشه و این کارو بکنه. توی مدارس ایران هم هست و بچه ها همو دست میندازن و اذیت میکنن. نمیدونم والا اینها تجربه های خودم بود و اطرافیانم که 35 ساله دارن آلمان زندگی میکنن. حالا ممکنه یکی هم بدشانسی آورده باشه و اذیت شده باشه. استرس نگیر عزیزم. امیدوارم همیشه موفق باشی
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
azizam inja karmand dolat hich vaght nemizaran ye irani besheh faghat almaniha ya kasaee ke passe almani daran yani inja be donya omdan ... dokhtare man soratesh sefideh va moha cheshmash meshkeeie inja hameh almaniha rah mireh nazesh mikonan ,, va hamsayehamoon ashegheshan ,, rabtee be meshki ya boor bodan nadareh khoshgel bashee hameh ja doset daran farghee nadareh ;)
be nazare m,an arzesh nadareh zendegito to iran beboosee bezaree kenar biyaee inja dobareh az sefr shoro koneee ,,bishtar fekr konn ,,,ghorbateh inja kheili badeh kheili ,, emkanat daree vali ageh to iran ozat khobeh nayaaa .. kheili az dostam omadan alan migan ei kash nemiomadeem chon behtareen zendegio iran dashtemm.. hala rast ya dorogh khoda midoneh ,.. man hamsaram az bachegi inja boodeh kolan sharayetemon fargh mikoneh ,,amma bazam ghorbat kheili aziyat mikoneh
پارمیدا و آنی جون ممنون پارمیدا جونم والا ماهم دنبال مایه دار شدن نیستیم . همین که بتونم یه خونه و ماشینی داشته باشیم و یه زندگی آروم و اینکه حداقل بتونم هر از چند گاهی یه سفری چیزی بریم کافیه . آنی جون حرفات رو قبول دارم ولی به نظرم اینا همه همونطور ک خودتم اشاره کردی نسبی هستش و به شرایط زندگی ادما ربط داره . والا من همینجاشم تو غربت زندگی می کنم و کلا هم خانواده ی بزرگی ندارم که خیلی وابسته باشم . وضع و اوضاعمون هم اونجوری نیست ک بخوام غصه ی از صفر شروع کردن رو بخورم . ولی اگه یه حرکتی کنم و برم به یه کشور بهتر حداقل میدونم بچه ام مجبور نیست مثل من از صفر شروع کنه
امروز کائنات همه چیز را برای من بهتر از دیروز می سازد
سلام سلام حرف آنی جون درمورد ادارات دولتی درسته.. باید طبعه آلمان باشی. من فقط میخواستم بگم که کارمندها درامد بدی ندارن. آره مهسا جون چرا نمیشه؟ طبیعتا سالهای دانشجویی یکمی سخت تر میگذره چون خیلی نمیتونی کار کنی. ولی وقتی جا بیوفتی و بری سرکار اوضاع هم بهتر میشه. من پسر اولم که 3 ماهش بود دانشگاهم شروع شد. خود دانشگاه مهد کودک داشت و پسرم با خودم میامد دانشگاه, میبردمش مهد و بعد هم میرفتم دنبالش و میامدیم خونه. اکثر دانشگاهها خودشون مهد کودک دارن. دانشگاه ما که یه اتاق داشت مخصوصا مادر ها یا پدرها که با بچشون مجبورن برن دانشگاه درس بخونن.. پر از اسباب بازی و ... که بچه بازیشو کنه و اونها به درسشون برسن. یه خوابگاه هم داشت برای اونهایی که بچه داشتن و خب امکاناتش خیلی خوب بود... همش سوئیت بود و زمین بازی داشت و آسانسور داشت بخاطر اینکه بتونی کالسکه را ببری بالا با خودت و ... البته من تو 2 تا دانشگاه درس خوندم الان شرایط جفتشو قاطی برات گفتم. ولی هر جفتشون مهد کودک داشت... استادها هم بدونن بچه داری خیلی باهات راه میان. اصلا آلمان برای بچه داری عالیه... وای دلم تنگ شد
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام سلام حرف آنی جون درمورد ادارات دولتی درسته.. باید طبعه آلمان باشی. من فقط میخواستم بگم که کارمندها درامد بدی ندارن. آره مهسا جون چرا نمیشه؟ طبیعتا سالهای دانشجویی یکمی سخت تر میگذره چون خیلی نمیتونی کار کنی. ولی وقتی جا بیوفتی و بری سرکار اوضاع هم بهتر میشه. من پسر اولم که 3 ماهش بود دانشگاهم شروع شد. خود دانشگاه مهد کودک داشت و پسرم با خودم میامد دانشگاه, میبردمش مهد و بعد هم میرفتم دنبالش و میامدیم خونه. اکثر دانشگاهها خودشون مهد کودک دارن. دانشگاه ما که یه اتاق داشت مخصوصا مادر ها یا پدرها که با بچشون مجبورن برن دانشگاه درس بخونن.. پر از اسباب بازی و ... که بچه بازیشو کنه و اونها به درسشون برسن. یه خوابگاه هم داشت برای اونهایی که بچه داشتن و خب امکاناتش خیلی خوب بود... همش سوئیت بود و زمین بازی داشت و آسانسور داشت بخاطر اینکه بتونی کالسکه را ببری بالا با خودت و ... البته من تو 2 تا دانشگاه درس خوندم الان شرایط جفتشو قاطی برات گفتم. ولی هر جفتشون مهد کودک داشت... استادها هم بدونن بچه داری خیلی باهات راه میان. اصلا آلمان برای بچه داری عالیه... وای دلم تنگ شد
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز