2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
لطفا برای نجات صبا و برگشتش به زندگی به اشتراک بگذارید
توضیح در مورد وضعیت صبا

http://www.sabayepedar.net


http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=28277&ChatDate=29-12-1392


http://blog.sabayepedar.net/content/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D8%A8%D8%A7-part1

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لطفا برای نجات صبا و برگشتش به زندگی به اشتراک بگذارید
توضیح در مورد وضعیت صبا

http://www.sabayepedar.net


http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=28277&ChatDate=29-12-1392


http://blog.sabayepedar.net/content/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D8%A8%D8%A7-part1
سلام به همه دوستان. انشالله که سال خیلی خوبی داشته باشین.
دوستان من ماهای آخر بارداریمه و دنبال عرق کاسنی و خاکشیر و تخم شوید هستم. می تونین منو راهنمایی کنین از کجا گیر بیارم. من حاضرم تا برلین هم برم آخه تو شهر ما فروشگاه ترک و عرب هست ولی ایرانی نه. تو برلین گیر میاد؟ فروشگاهای ایرانی دارن به نظرتون؟ تو خود فروشگاهای آلمانی چطور؟
خیلی کمک بزرگی بهم میکنین اگه بتونین راهنماییم کنین.
لطفا برای نجات صبا و برگشتش به زندگی به اشتراک بگذارید
توضیح در مورد وضعیت صبا

دوستان عزیز صبا شدیدا جهت تامین نیازهای پزشکی و وسائل مورد نیازبه حمایت مالی شما نیاز دارد

http://www.sabayepedar.net


http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=28277&ChatDate=29-12-1392


http://blog.sabayepedar.net/content/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D8%A8%D8%A7-part1
لطفا برای نجات صبا و برگشتش به زندگی به اشتراک بگذارید
توضیح در مورد وضعیت صبا

دوستان عزیز صبا شدیدا جهت تامین نیازهای پزشکی و وسائل مورد نیازبه حمایت مالی شما نیاز دارد

http://www.sabayepedar.net


http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=28277&ChatDate=29-12-1392


http://blog.sabayepedar.net/content/%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D8%A8%D8%A7-part1
سلام دوستان سال نوی همگی مبارک.

آیلار جان من خاکشیر چند وقت پیش که ایران رفته بودم آوردم مامان اینا هم که میخوان برای زایمانم بیان میارن دوباره. اگه پیدا نکردی بگو برات پست کنم.
سلام بر دوستان عزیز

خانمهایی که تو رنگ مو وارد هستید ازتون یه راهنمایی میخوام... این اروپاییها دیدین موهاشون اکثرا بلوند و نازکه به همین دلیل رنگ گیری موهاشون با موهای ما ایرانیها فرق داره... آرایشگرم تو ایران بهم گفته بود که بهترین رنگهایی که به موی ما ایرانیها میخوره رنگهای ایتالیاییه....

امروز رفتم مولر رو گشتم فقط لورال و گارنیر و سیوس دارند .... من موهام رنگ نداره و رنگ طبیعی موهام قهوه ای مشکیه... میخوام یه رنگ بگیرم که موهام دو سه درجه روشنتر بشه... بیشتر تو مایه های بلوند دودی مد نظرمه... الان رفتم دیدم مارک لورال شماره 6 نوشته بلوند دودی و پشت جعبه هم عکس تغییر رنگها رو گذاشته...به نظرم بد نبود...ولی میگم نکنه این رنگها رو بر اساس موی اروپاییها نشون میده و روی موی ما رنگش فرق داشته باشه...

خواستم بدونم شما تجربه خاصی ندارید؟ رنگ خاصی استفاده نکردید که روی موهاتون قشنگتر جواب بده.... برای رنگ بلوند دودی چه مارکی رو پیشنهاد میکنید با چه شماره ای؟

ببخشید چقدر طولانی شد...
yesterday you said tomorrow....just do it
سلام ملودی جان
من همیشه خودم موهامو رنگ میکنم تو موهای ما اکثرا تناژ قرمز هست یعنی بیشتر رنگها حالت قرمز نارنجی حالا کم و زیاد ایجاد میکنن من بشخصه نظرم اینه رنگ های آلمانی به موهای ما بیشتر هماهنگی دارند لورال خوبه یه مارک هم هست از خانواده گارنیر که من استفاده کردم خوب بود منتها رنگی که استفاده میکنی بستگی به درجه رنگ موی خودت 3 درجه روشنتر میشه و دودی روشن کمتر قرمزی ایجاد میکنه اینم این مارکی که ازش راضی بودم
Garnigr olia
8.0 ohne Ammoniak
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
خیلی ممنون ویانا جان...آره امروز این مارک رو هم دیدم....راستش من اصلا دلم نمیخواد موهام قرمزی یا زردی داشته باشه... سه درجه روشنتر خوبه....

ویانا جان این رنگ چه مدت روی مو دوام میاره؟ سه ماه؟

خودت از گارنیر بیشتر از لورآل راضی بودی؟
yesterday you said tomorrow....just do it
سلام دوستان
ما داریم میریم ایران میخوام کالسکه بچه رو هم ببریم , وزن کالسکه جزو بار محسوب میشه؟
کجا تحویل میگیرن؟ جلوی در هواپیما یا ...؟ اگه بله, اونوقت جزو بار هست یا نه ؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش