سلام به همگی من ازالمان هستم من تازه در این سایت عضو شدم البته درطول حاملگیم مطالعه می کردم ولی هیچوقت وقت نداشتم که بخوام عضو بشم خوشحال می شم با شماها اشنا بشم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام به همه دوستان. انشالله که سال خیلی خوبی داشته باشین. دوستان من ماهای آخر بارداریمه و دنبال عرق کاسنی و خاکشیر و تخم شوید هستم. می تونین منو راهنمایی کنین از کجا گیر بیارم. من حاضرم تا برلین هم برم آخه تو شهر ما فروشگاه ترک و عرب هست ولی ایرانی نه. تو برلین گیر میاد؟ فروشگاهای ایرانی دارن به نظرتون؟ تو خود فروشگاهای آلمانی چطور؟ خیلی کمک بزرگی بهم میکنین اگه بتونین راهنماییم کنین.
خانمهایی که تو رنگ مو وارد هستید ازتون یه راهنمایی میخوام... این اروپاییها دیدین موهاشون اکثرا بلوند و نازکه به همین دلیل رنگ گیری موهاشون با موهای ما ایرانیها فرق داره... آرایشگرم تو ایران بهم گفته بود که بهترین رنگهایی که به موی ما ایرانیها میخوره رنگهای ایتالیاییه....
امروز رفتم مولر رو گشتم فقط لورال و گارنیر و سیوس دارند .... من موهام رنگ نداره و رنگ طبیعی موهام قهوه ای مشکیه... میخوام یه رنگ بگیرم که موهام دو سه درجه روشنتر بشه... بیشتر تو مایه های بلوند دودی مد نظرمه... الان رفتم دیدم مارک لورال شماره 6 نوشته بلوند دودی و پشت جعبه هم عکس تغییر رنگها رو گذاشته...به نظرم بد نبود...ولی میگم نکنه این رنگها رو بر اساس موی اروپاییها نشون میده و روی موی ما رنگش فرق داشته باشه...
خواستم بدونم شما تجربه خاصی ندارید؟ رنگ خاصی استفاده نکردید که روی موهاتون قشنگتر جواب بده.... برای رنگ بلوند دودی چه مارکی رو پیشنهاد میکنید با چه شماره ای؟
سلام ملودی جان من همیشه خودم موهامو رنگ میکنم تو موهای ما اکثرا تناژ قرمز هست یعنی بیشتر رنگها حالت قرمز نارنجی حالا کم و زیاد ایجاد میکنن من بشخصه نظرم اینه رنگ های آلمانی به موهای ما بیشتر هماهنگی دارند لورال خوبه یه مارک هم هست از خانواده گارنیر که من استفاده کردم خوب بود منتها رنگی که استفاده میکنی بستگی به درجه رنگ موی خودت 3 درجه روشنتر میشه و دودی روشن کمتر قرمزی ایجاد میکنه اینم این مارکی که ازش راضی بودم Garnigr olia 8.0 ohne Ammoniak
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
سلام دوستان ما داریم میریم ایران میخوام کالسکه بچه رو هم ببریم , وزن کالسکه جزو بار محسوب میشه؟ کجا تحویل میگیرن؟ جلوی در هواپیما یا ...؟ اگه بله, اونوقت جزو بار هست یا نه ؟