2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
ﺯاﻟﺒﺎﻱ
ﻫﻤﻮﻥ ﮔﻴﺎﻩ ﮔﺰﻧﻪ ﻫﺴﺘﺶ ﺑﺮاﻱ اﺯ ﺑﻴﻦ ﺑﺮﺩﻥ اﺑﻬﺎﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﻓﺘﻨﻲ ﺑﺪﻥ
ﻛﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻭﺭﻡ ﺩﺳﺖ و ﭘﺎ ﻣﻴﺸﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﻣﻴﻜﻨﻦ

میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مرسی دوستان ولی من از طعمش خوشم نیومد. خاصیتش هم که خیلی به کارم نمیاد.از این مدل چایی ها کدومش هم خوشمزه است و هم خواص ارامبخش، داره. من یه مدل چای میوه که نرش بود تو ترکیه خوردم هرچی میگردم جایی پیداش نمیکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام

زالبای گزنست؟ گزنه که میشه برنسل... شاید یه نوعیشه. ولی برگاش با گزنه خیلی فرق میکنه. باریکه ولی گزنه برگاش پهنه... شایدم من اشتباه میکنم.

ویانا جون آرین چون 5 سال و نیم با میلان فرق داره بیشتر سعی میکنه از برادرش نگهداری کنه... حسادت که نه اصلا نداره ولی خب یکی دوبار گفت که فقط خودتونو با میلان سرگرم میکنین.... بعد براش توضیح دادم که نه برادرت اینقدر کوچولوئه که حتی نمیتونه تنهایی بشینه برای همین خیلی به کمک ما احتیاج داره. ..

فقط حرفاش در همین خد بوده.

ملی امیر جون من چایی از یه وبسایت سفارش دادم هر چیزی که بخوای را به گرم بهشون میدی برات مخلوط میکنن میفرستن... چاییش خیلی خوشمزه بود. البته من چایی برگ تمشک و فراون مانتل (Frauen Mantel)و چندتا چیز دیگه نوشتم برام میکس کنن که میگفتن برای زایمان خیلی خوبه و زایمانو راحت تر میکنه. (برای من که واقعا خوب بود. زایمان 3 ساعت و 40 دقیقه بیشتر طول نکشید.. البته 1 ماه روزی 3 یا 4 فنجون از این چایی میخوردم... )ولی همه مدل چایی داشت.. سایتشو پیدا کردم میذارم اینجا شاید به دردت خورد... چای برگ تمشک مزه چایی سبز میده.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ﺯاﻟﺒﺎﻱ
اﺯ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﻧﻌﻨﺎ ﻫﺴﺘﺶ ﻭﻟﻲ ﺧﻮاﺹ ﮔﺰﻧﻪ ﺭﻭ ﺩاﺭﻩ
ﺑﺮاﻱ ﻣﻌﺪﻩ ﻫﻢ ﻋﺎﻟﻴﻪ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
آهان الان دوزاریم افتاد.. مرسی عزیزم...

من سرفه میکردم و گلو درد داشتم برادر همسرم هی برام دم میکرد میخوردم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ﭘﺎﺭﻣﯿﺪﺍ ﺟﺎﻥ ﺳﻼﻡ ﻧﯽ ﻧﯿﺘﻮﻥ ﺧﻮﺑﻪ ؟ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦهﻫﻔﺘﻪ ﭼﻬﻞ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭ ﺗﻤﻮﻡ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﻓﻌﻼ ﻫﯿﭻ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﮐﺘﺮﻡ ﮔﻔﺖ ﻓﻌﻼ ﺻﺒﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﻌﺪ ﯾﮑﻬﻔﺘﻪ ﻧﯽ ﻧﯽنﻧﯿﻮﻣﺪ ﺑﺎ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﻓﺸﺎﺭ ﻓﺸﺎﺭ .ﻣﻦ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﺍﻣﭙﻮﻟﻢ ﺣﻮﺍﺏ ﻧﺪﻩ ﻭ ﻣﺤﺒﻮﺭ ﺑﻪ ﺳﺰﺍﺭﯾﻦ ﺑﺸﻢ ﻭفﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﻓﺸﺎﺭ ﺳﺰﺍﺭﯾﻦ ﺍﻧﺤﺎﻡ ﺑﺪﻥ.ﮔﻔﺘﻢ ﺷﺎﯾﺪ ﺷﻤﺎ ﺗﺤﺮﺑﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺎ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻣﺸﺎﺑﻩ. ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺗﺤﺮﺑﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﮕﻦ ﻟﻄﻔﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﺩﺍﺭﻡ.ﻭ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﮐﻪ ﻣﺤﺒﻮﺭ ﺑﻪ ﺳﺰﺍﺭﯾﻦ ﺑﺸﻢ ﺑﻨﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﻭﺵ ﺑﯽ ﺣﺴﯽ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﻬﺎﺏ ﮐﻨﻢ ﯾﺎ بیهوشی
سلام پارمیدا جونم
مرسی که به فکرم هستی عزیزم
این چند روزه خیلی درگیر بودم شاید نتونم باز چند روز بیا آخه آهن بدنم دوباره رفته بالا ایندفعه دیگه سرسام آور بالاست و شاید دکترم بستریم کنه 2 یا 3 روز
اه
دیگه خسته شدم از این زندگی که اینجا دارم فکر کنم دارم کم میارم
دلم به حال شوهرم میسوزه که اینقدر داره قصه میخوره و نمیتونه کاری کنه
سلام

تمشک جان فکر نمیکنم قبل از آمپول فشار سزارین کنن.. سزارین فقط زمانی میکنن که خطری خدای نکرده شما یا بیبیتو تهدید کنه. از آمپول فشار نترس عزیزم چیزی نیست. من جات بودم اگر به سزارین رسید بی حسی موضعی میکردم. بیهوشی کامل اصلا سالم نیست. چندین سلول مغز میمیرن.... اگر درخواست پ د آ (بی حسی) بدی برای آمپول فشار هم خیلی راحت هستی. اگرم به سزارین برسی همونو دوزشو زیاد میکنن و سزارینت میکنن. من سر هر دو زایمانهام بی حسی داشتم و خیلی خیلی راضیم. عوارض هم نداشتم.

ملوس جون خالم داره دوشنبه میاد پیشم. حتما از میپرسم. مراقب خودت باش. ایشلا بزودی همه این مشکلات برطرف میشه. برات آرزوی سلامتی میکنم عزیزم.

در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ﻣﻤﻨﻮﻥ ﭘﺎﺭﻣﯿﺪﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎ ﺩﺭﺧﻮﺍﺱ ﭖ ﺩ ﺁ ﺩﺍﺩﻡ ﻭسﺳﻮﺍﻟﻢ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﮔﺮ ﺍﻣﭙﻮﻝ ﻓﺸﺎﺭ ﺑﺰﻧﻦ ﭼﻮﻥ ﺭﻭﻧﺪ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥبﺑﺼﻮﺭﺕ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﻧﺸﺪﻩ ﯾﻮﻗﺖ ﻧﺸﻪ ﭖ ﺩ ﺍ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﮕﻦ ﮐﻪ ﺭﻭﻧﺪ ﺭﻭ ﮐﻨﺪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺍﻧﻮﻗﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ﺍﺯ درد
سلام پارمیدا جون. منم ماه 7 بارداریمه و دنبال چایی گیاهی خوب واسه زایمانم می گردم. می تونی بیشتر راجع به اون چاییت اطلاعات بدی.
نکته دیگه اینکه همه میگن عرق کاسنی خوبه. من از کجا تو آلمان عرق کاسنی پیدا کنم؟ اصلا اینا چیزی به نام عرق کاسنی دارن؟ گویا یه چایی کاسنی دارن تو اینترنت دیدم. ولی اگه چایی یا عرق گیاهی که تو آلمان هست و واسه زایمان خوبه بهم معرفی کنی ممنونت می شم.

مامانای با تجربه شما ها هم لطفا اگه چایی یا ماده خاصی استفاده کردین تو ماه آخر بارداری و مناسبه بهم بگین. ممنوننننننننننن
ممنون پارمیدا جان منتظرت میمونم
خوشبختانه دکترم گفت بهت نمیاد که آهنت اینقدر بالا باشه و میگه آزمایشگاه اشتباه کرده و یا توی قلبم رسوب کرده که اینجوری بالا نشون میده
به هر حال فعلا بستری نمیشم
من منتظرت میمونم عزیزم
اگر لازم بود بهم بگو تا از پروندم بگم دکترم شرح حال بیماریمو بنویسه واسم
دوستان سلام
یه سوال داشتم
چند روزیه یه نفر زنگ میزنه رو موبایلم و جواب نمیده
شماره ای هم نمی افته وقتی تماس میگیره
کسی میدونه باید چکار کنم و به کجا مراجعه کنم؟
کسی تجربه ای داره؟
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
ﻋﺸﻖ ﺳﺒﺰ ﻣﻦ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﺑﻬﺖ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ

ﻓﻜﺮ ﻛﻨﻢ اﮔﻪ ﺑﻪ ﻏﻴﺮاﺯ ﻣﻦ ﻛﺴﻲ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻱ اﺩاﺭﻩ ﭘﻠﻴﺲ
ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﻓﺮﺩا اﺯ ﭘﺴﺮ ﺣﻤﻴﺪ ﺑﭙﺮﺳﻢ ﻛﻪ ﻛﺪﻭﻡ ﻗﺴﻤﺖ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻛﻨﻲ
اﻻﻥ ﺳﺮ ﻛﺎﺭﻩ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز