2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
MELIAMIR عزیز

داروی تب برای بچه برو داروخانه بگو شیاف paracetamol بده.... اینو مینویسم ببر به داروخانه نشون بده بهت میده

Paracetamol 250mg Zaepfchen fuer Kinder 2-5 Jahren

این دارو تب بر سریع هست...قیمتش هم حدود 4 یوروست..... ده تا شیاف توش داره برای کودکان بین دو تا پنج سال مناسبه..

علاوه بر اون Nurofen هم یه شربت ضد تبه.... برای بچه های بالای هشت کیلو...

مقدار دارو و تعداد دفعاتی که میتونی به بچه دارو بدی روی جعبه نوشته...

.........

برای سرفه هم میتونی براش پروسپان بخری..Prospan.. ولی سعی کن بهش مایعات زیاد بدی....اینجا بچه مریض میشه دکتر فقط یه قطره بینی میده و نهایت یه تب بر.... فقط توصیه اکید میکنند که بچه مایعات زیاد بخوره...

نگران نباش...باز اگه مشکلی بود اینجا بگو
yesterday you said tomorrow....just do it
ممنون ملودی جون
بله نوشته از 1 هفته به بالا
منتها اونایی که نی نی دارن معمولا دکتر نی نیشون توصیه های خارج از دستورالعمل بهشون میکنه
من مشکلم اینه که نمیدونم روزی چند بار بهش بدم
یا هربار چقدر کافیه
یا قبل از شیر بدم یا بعد از اینکه شیر خورده
اگه کسی اینو میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه
اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خزان جون

دکتر معمولا دستور العمل خاصی برای این چایها نداره.... همون اندازه که در روز به بچه قراره آب بدی میتونی از این چای استفاده کنی... توش نبات هم میتونی بندازی ولی خیلی کم ... به نظر من میتونی مثلا صبحها صد سی سی از این چای درست کنی و توی یه شیشه شیر مخصوص بریزی و در طول روز کم کم بهش بدی.... به نظر من بهتره بعد از شیر خوردنش باشه...یا فواصل بین شیرخوردن که احتمالا بچه گاهی تشنه میشه.... هر بار دو قلپ هم بخوره خوبه...
yesterday you said tomorrow....just do it
ﺧﺰاﻥ
ﭼﺎﻱ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺟﺎﻱ ﻏﺬا ﺭﻭ ﺑﮕﻴﺮﻩ
ﻧﺮﻣﺎﻥ ﻣﻴﺎﻥ ﻭﻋﺪﻩ ﻏﺬاﻳﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﺎﻱ ﺑﺪﻱ
و اﺯ 40 ﺳﻲ ﺳﻲ. ﺷﺮﻭﻉ ﻛﻦ. و ﻛﻢ ﻛﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮﺵ ﻛﻦ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
من خودم یه چای دیگه به بچه ام میدادم اونم چای گیاهی مخلوط چند گیاه بود ...برای دل درد بچه هم خوبه.... من هنوز که هنوزه گاهی از همون چای درست میکنم و به بچه ام میدم....
yesterday you said tomorrow....just do it
مامان سام سمینا جون دستت درد نکنه رفتم و شربت سینه همونطوری که راهنمایی کردی خریدم . همسرم هم یه مقدار مریض بود و دو تا قاشق خورده میگه خیلی عالیه و به همین سرعت اثرش رو دیده . باز هم ممنون
Meliamir
ﺧﻮاﻫﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﺑﺸﻪ اﺯ ﺩاﺭﻭﻫﺎﻱ ﮔﻴﺎﻫﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻢ
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻡ ﻫﻢ ﻋﺎﺩﺕ ﻛﺮﺩﻥ
ﺑﺮاﻱ ﺷﻮﻫﺮﺕ. ﭼﺎﻱ ﺯﻧﺠﺒﻴﻞ و ﻣﻴﻬﻤﺎﻥ ﻧﻜﻮﺑﻴﺪﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﻨﻪ
ﻫﻤﺭاﻩ ﻋﺴﻞ
ﻋﺎﻟﻴﻪ
اﮔﻪ ﺑﺎﺯ ﻛﻤﻜﻲ اﺣﺘﻴﺎﺝ ﺩاﺷﺘﻲ ﻣﻴﺘﻮﻧﻲ ﺑﻬﻢ ﺗﻠﻔﻦ ﻛﻨﻲ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مرسی عزیزم فقط میشه بگی چای زنجبیل و میهمان نکوبیده !! چیه ؟؟؟
راستی یه سوالی ؟ من تو رست من و الدی و کلا خیلی سوپر مارکتها میبینم چای میوه و مدل های مختلف وجود داره ؟ میشه اگر مورد خاصی رو مصرف میکنید که هم خوشمزه است و هم پرخاصیت بهم معرفی کنید تا بتونه جای چای خودمون رو بگیره . منظور همین دمنوش های گیاهی هست که تو ایران هم خیلی فراوون شده ودارن تولید میکنند ولی تو ایران قیمتش بالاست . نمیدونم دم نوش به رو شنیدین که به عنوان چای به میفروشن و کیلویی 400 تومان هست . اگر موردی مصرف میکنید بهم بگین. آرام بخش بودنش هم بارم خیلی مهمه خودم گل گاوزبون درست میکنم ولی مدل های دیگه هم میخوام .ممنون
meliamir
خواهش میکنم
تو هر فروشگاهی مثل REW;EDK
میتونی زنجبیل تازه پیدا کنی که بهش Inguer میگن و میخک نکوبیده رو میتونی تو همین فروشگاهها قسمتی که ادویه میفروشن پیدا کنی که بهش Nilken میگن
یک تکه زنجبیل رو پوست میکنی و با 10 دانه میخک نکوبیده با یک لیتر اب میجوشونی فوری رنگ چای کم رنگ به خودش میگیره
وقتی سرد شد با کمی عسل مخلوط کن بهترین دارو برای سرما خوردگی و اسهال و استفراغ هستش
تو همین فورشگاها یی که گفتم
میتونی بری قسمت چای لیپتونش همون جای کیسه ای که در جعبه هستن
اونحا مثلا EDK مارک خودش رو داره
از چای سیز گرفته که همراه لیمو تا نعنا و منگو و غیره
تمام این چایها خیلی خوشمزه هستن ودارای خاصیبت
باید امتحان کنی که ببینی کدوم طعم رو دوست داری
حتی سبزیجات قاطی هم هست
هر فورشگاهی مارک خودش رو داره و اصلا هم گرون نیست همه زیز 1 یورو هستن
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام به همه یه سوال دارم از شمایی که تجربه بارداری و زایمان داری در آلمان سونو گرافی که تو مطب دکتر انجام میشه توسط خود دکتر قابل اطمینان هست. ? منظورم اینه اینجا چیزی بنام مرکز سونوگرافی مثل ایران وجود داره یکم دچار وسواس فکری شدم چون هروقت حین سونو از دکتر م سوالی در مورد سلامت جنین میکنم میگه تا جایی که میبینم سالمه احساس میکنم فرق داره با سونو هایی که ق بلا تو ایران انجام میدادم راستش احساس خوبی ندارم نگرانم نمیدونم شما هم به همین سونوهای داخل مطب بسنده کردید ? البته بگم از روزی که یه تاپیک دیدم که متخصصان زنان صلاحیت سونو ندارن تو سایت اینطور شدم
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
اﻳﻨﺠﺎ اﻳﺮاﻥ ﻧﻴﺴﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻛﺘﺮﻫﺎ ﺗﻮ ﻣﻂﺐ ﻣﺠﻬﺰﺗﺮﻳﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎﻱ ﺭﻭ ﺑﺮاﻱ ﺳﻨو ﺩاﺭﻥ
اﮔﻪ ﺭاﺿﻲ ﻧﻴﺴﺘﻲ ﻣﻴﺘﻮﻧﻲ ﺩﻛﺘﺮا ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻲ ﺣﻖ اﻧﺘﺨﻮاﺏ ﺩﻛﺘﺮ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺳﺖ
ﺗﻮ ماﻩ 3 ﺑﻪ ﺑﻌﺪ اﮔﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﻗﺎﻧﻊ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻲ ﺩﻛﺘﺮ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻳﻚ ﻛﺎﻏﺬ ﻣﻴﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺳﻨﻮ ﺑﺰﺭﮒ اﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻳﻦ
ﻣﺜﻼ اﮔﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﺧﻮاﺹ ﺩﺭ ﻓﺎﻣﻴﻠﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ
ﻣﺜﻼ ﻳﻚ ﻛﻠﻴﻪ اﻱ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز