2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست

اتاق نی نی های نازتون رو با نمدی های شیک و تک زیباتر کنید برای دیدن نمونه کارهای شیک و تک از کلوب و وبلاگ ما دیدن کنید :

کلوب تزیینات نمدی :
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435

وبلاگ نمدی :
http://felt-decoration.mihanblog.com/
.•*´`*•.**`•.¸¸.•´*تزئینات نمدی یونیک *.•*´`*•.*`•.¸¸.•´
وبلاگ:http://felt-decoration.mihanblog.com

کلوب نی نی سایت http://old.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=22435

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان برات یه وبسایت میذارم نوشته شرایط پذیرشو... مدارکو اول به این اداره ای که وبسایتشو میذارم باید بفرستین. شرایطتتون همین باشه که اینجا نوشتن میفرستن مدارکتونو دانشگاههایی که انتخاب کردین. بعد دانشگاه بهتون پذیرش میده.... میتونی زنگ بزنی سفارت آلمان ازشون وقت مشاوره تحصیلی بگیری. راهنمائیت میکنن.


http://languages.uni-assist.de/help-in-farsi.html
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
نیروانا جون من چون تازه همسرم پذیرش گرفته و اومدم اینجا بهت برلین رو توصیه میکنم چون علاوه بر ارزونی مسائلی که مربوظ به اقامت هست در اون راحتتره مثلا شما اگر بورس نداشته باشی باید به اضای هر فرد 8000 یورو پول تو حساب بلوکه کنی و ایالت های دیگه برای بچه هم همین میزان رو میگیرن در صورتی که برلین این شرایط رو نداره برای بچه نصف میخواد و اصلا بلوکه نمیشه یعنی شما فردای روزی که ویزا گرفتی میتونی پولت ور برداری و یه مسئله مهم تر اینه که به ما ویزای 2 ساله دادن یعنی در جا به اندازه طول مدت تحصیل ویزادادن در هر حالی که بقیه ایالت ها یکساله میدن که سر سال دوباره باید حسابت پول داشته باشه و بعد برات تمدید میکنن .
مرسی مامان سام و سمینا جون.
پارمیدا جون ممنون. این محفظه اضافیش واسه گرم کردن شیر بیرون از خونه خیلی خوبه. دستت درد نکنه از راهنمایی هات درباره پوشک ولی خیلی حال و حوصله می خواد پوشک پارچه ای گرفت و هی هربار شست. بازم ممنون واسه توضیحاتت و آدرس سایت.
ﺳﺎﺭا ﺧﺎﻧﻢ
ﻓﻘﻄ, ﺑﺎﻧﻚ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﻴﺘﻮﻧﻴﺪ ﻭاﻡ ﺭﻭ ﭘﺮﺩاﺧﺖ ﻛﻨﻴﺪ
اﻭﻥ ﻫﻢ ﺑﺎاﻳﺪ ﻣﺪاﺭﻙ ﻛﺎﺭﻱ ﺩﻭﺑﻌﺪﻱ اﺯ ﺣﺴﺎﺑﺪاﺭﻱ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ
ﻣﻴﺰاﻥ ﺩﺭاﻣﺪ ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﭼﻘﺪﺭﻩ
ﻣﻴﺰاﻥ ﻭام و ﺩﺭاﻣﺪ و ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻬﻢ ﺑﺨﻮﺭﻩ

ﻣﺎ 5 ﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶ ازSparkasseﮔﺮﻓﺘﻳﻢ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
خواهش میکنم آیلار جان. آره این پوشکها حوصله میخواد .... البته من جمع میکنم 2 روز یه بار میندازمشون توی ماشین.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام دوستان. لطفا منو راهنمایی کنید. از تک تک شما عزیان پیشا پیش ممنونم.
بچه ها من ایران زندگی می کن. قصد مهاجرت دارم. با برررسی هایی که کردم هیچ راهی جز ویزای تحصیلی ندارم. می تونم برا گرفتن ویزای تحصیلی آلمان و استرالیا اقدام کنم با این تفاوت که استرالیا کشور بسیار گرونی هست و باید حداقل برای سال اول ۱۰۰ میلیون پول با خودم ببرم. ولی زبان استرالیا انگلیسی است و خوب من به انگلیسی کاملا مسلط هستم. تو تاپیکه استرالیا بعضی از بچه ها خیلی از اونجا ناراضی هستند با اینکه استرالیا کشور چند ملیتی هست. حالا لطفا شما نظرتونو بدین. من اگه برای ویزای تحصیلی به آلمان بیام حدودا ۳۰ میلیون پول باید به همراه داشته باشم . ولی خب اگه استرالیا بچه دار بشم بچم یه استرالیایی محسوب می شه ولی آلمان این چنین نیست درسته؟؟؟؟ از خدمات دولتی بهرمند نیست؟؟؟؟؟؟ بچه ها تو رو خدا راهنماییم کنید می خوام مهمترین تصمیم زندگیمو بگیرم نظر شما در مورد آلمان به طور کلی چی هست؟؟؟
ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﺧﻮﺑﻢ ﺗﻮ ﺍﻟﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻓﻮﺭﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻟﻄﻔﺎ.ﯾﮏ ﻣﺎﺭﮎ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻟﺴﮑﻪ ﮐﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﻮﺏ ﻭ ﻗﯿﻤﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ.ﻣﺎﺭﮎ hauck رﺭﻭ ﺗﻮ ﻧﺖدﺩﯾﺪﻡ ﻗﯿﻤﺖ ﺧﻮﺏبﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﯿﻔﯿﺘﺶ ﭼﻄﻮﺭﻩ ﻟﻄﻔﺎ اﺍﮔﻪ ﺍﻭﻣﺪﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯾﺪ ﻋﺠﻠﻪ ﺩﺍﺭﻡ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز