2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلام ملیکا جون
آفرین دخمل خوب اسمت رو نوشتم تو عالیها
اسم دختر گلت چیه ملیکا جون !!!!

من ناهار خورشت قیمه همراه با ماست و خیار و سالاد شیرازی و برنج زعفرانی
بفرمایید ناهار

منم برم بر میگردم من عصر دوباره میام آنلاین میشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نوش جون زهره خانومی .....دخترم اسمش باران ....ما عصر میخایم بریمDOM اگه خیلی سرد نشه البته .....،تا بعد
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
سلام سلام به دوستای گل کلاب المانی خوبینن ؟؟؟

عشق سبز جون باید برم از مامانم بپرسم آخر این هفه میرم پیشش دوسلدرف دقیقا میام میگم. در مورد مدلش برات نوشتم کهه مگه ماله منو نمیخونی .

ملیکا جون دوم بهت خوشبگذره . کدوم دوم هست دوم ایتالیارو میگی ؟

عسل بانو جون از تهران به دوسلدرف هم پرواز مستقیم داره با ماهان خیلی عالیه کاهی قیمتاشم مناسبتره
.
رکسانا دختر اگه پست ها رو نخونده بودم چطوری نوشتم مدل گوشیه مامانت چنده>؟آخه چیزی راجع به مدل گوشی ننوشته بودی
ی
خوب حالا میای اینوری پیش ما نمیای
تو فس بوک هم که ادت کردم جواب ندادی



نو 100 عزیز
جدی میگی؟
خوب این خیلی خوبه

گوشیم خوب هم بود ولی سوخت
الان باید یه گوشی بگیرم


یعنی همتون میگین قیمت های اوتو از بقیه شرکتها ارزونتره؟
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز