2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلام به همه ساکنین عزیز المان بچه ها ازتون یه سوال دارم خیلی واسم واچبه
اگه یه نفر از سایت امازون المان کتابی بخره بعدش بخواد واسه من که توی ایرانم بفرسته چطوری باید اینکارو بکنه؟ شما تاحالا کتابی فرستادید برای ایران؟ پست عادی می گن بهش اعتباری نیس راسته؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عشق سبز جون بازم با دقت بخون وسطش نوشتم سامسونک SII
من ماله خودم سامسونک کالاکسی نت هستش.

رکسانا **مامی دانیال**
پست ها: 2,312
عضویت: 8/2/1388 1391/8/26 7:15 ب.ظ


عشق سبز جون اگه گوشی خوببب بخواهی خب باید امکاناتت خوب باشه که گوشی خوب بهت تعلق میگیره مثلا ماله مامانم تو دوسلدرف گوشیش سامسونک SII بهش دادن ولی با کلی امکانات اینترنت و اوتو به اوتو مجانی ولی بقیش یادم رفت باید بپرسم ازش .. ماله اون امکاناتش از مال من بیشتره 25 یورو هر ماه میده کلی هم راضیه باهاش عشق میکنه .
تو خود لیست خرید هم مشخصه صبر کن خودم نیگاهی بندازم به اوتو .

در مورد دوسلدرف اومدن که اصلا فرصت نمیکنم دوست خودم که صمیمی ام ببینمش دی .

اینشالا یه روز وقت کنم قرار میذاریم .
.
مرسی نورا جون عزیزم واست میل کردم ایمیلمو هههههههه چی نوشتم ..من حاضریم رو زدم زهره جون امروز نیستی خودت خانوم مبصر کلاس . رکسانا جان ما دوم بودیم شهربازی manzoor شما رو نگرفتم عزیز ?......
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خانمی

_arash_ | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز