عشق سبز جون بازم با دقت بخون وسطش نوشتم سامسونک SII
من ماله خودم سامسونک کالاکسی نت هستش.
رکسانا **مامی دانیال**
پست ها: 2,312
عضویت: 8/2/1388 1391/8/26 7:15 ب.ظ
عشق سبز جون اگه گوشی خوببب بخواهی خب باید امکاناتت خوب باشه که گوشی خوب بهت تعلق میگیره مثلا ماله مامانم تو دوسلدرف گوشیش سامسونک SII بهش دادن ولی با کلی امکانات اینترنت و اوتو به اوتو مجانی ولی بقیش یادم رفت باید بپرسم ازش .. ماله اون امکاناتش از مال من بیشتره 25 یورو هر ماه میده کلی هم راضیه باهاش عشق میکنه .
تو خود لیست خرید هم مشخصه صبر کن خودم نیگاهی بندازم به اوتو .
در مورد دوسلدرف اومدن که اصلا فرصت نمیکنم دوست خودم که صمیمی ام ببینمش دی .
اینشالا یه روز وقت کنم قرار میذاریم .