2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلام
امروز بر عکس دیروز حوصله ندارم ، پدرم بلیت رزرو کرده بود که بیاد پیشمون، امروز میخواست بره بگیره که عهد از امروز بلیت ها 2برابر شده!""" دلم میخواد برام خرخرشونو بجوم.... اشغالهارو!! .

وای من چقدر دلم برای هامبورگ تنگ شده. آخرین بار هم سپتامبر 2011 اومدم هامبورگ که یکی بهترین روز های زندگیم هم بود، چقدر زود میگذاره، اه!

امروز رو دندهه غرم ها!! خوب شد همسر جان نیستش
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مهنوش جان همسرت کجا میخواد بخونه، چه رشته ای؟

ببین بعضی از Uni ها رشته مثل fachhochschule دارن ولی میتونی با مدرکشون دکترا هم بخونی، دانشگاه Btu-Cottbus اینجوریه ، الان هم خیلی خوب ایرانی میگیره ، من خودم هم اونجا درس خوندم و خیلی از دوستانم اونجان امسال هم 8-9 نفر جدید باز اومدن ایرانی. دوست داشتی رشته رو بگو و چه مقطعی.

البته Uni بیشتر تئوریه تا عملی دیگه ولی اینجا کارگاه و اینها هم داره

کجا زبان میخونی اسم معلمات چیه (منم فضول ) دلم تنگ شده، من گوته درس میخوندم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
اخی پارمیدا جون ،،چه بد........... کل این پروسه پر از استرس هستش از دعوتنامه بگیر تا سفارت رفتن و هزار دنگ و فنگ

دیگه وقتی آدم میخاد یکی از فامیلش رو ببینه...... منم واسه خواهرم که میخواست بیاد پیشم واسه زایمان کلی حرص خوردم تا آمد پیشم

من تاحالا رستوران تهران نرفتم،،اکثرا سپیده ،،یا قصر میریم

کی برمیگردی آلمان خانومی ؟؟ فکر کنم قرار ما هم به این زودی ها شکل نگیره میشه همون وقتی که شما میای 4 نفره ...ههههههههههه
زیاد رو ادم ها حساب باز نکن....یه روز با امضای خودت حسابت رو خالی میکنن...!
ههههه اره فکر کنم.

اینجا که ویزا لازم نداره، یعنی داره ولی تو فرودگاه که میرسی میدن

من دیر دیر دیگه یونی میام تا سپتامبر هم میمونم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ببین فامیلهای مادری من تمام هامبورگ هستن و لوبک و هانوفر و برمن .

خودم کوتبوس بودم خانواده همسرم اهل اونجان، من همه جا هستم وقتی میام

تهران نرفتی؟ محشره . من همیشه دوستان المانیمو اونجا مهمون میکردم، الان خودشون تنهایی میرن بدون من :)).
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جان شوهرم یا کامبتوتر یا الکترونیک میخواد بخونه.
برای لیسانس میخواد شروع کنه.
شوهرمنم آموزشگاه گوته میره. اسم معلماشو نمیدونم!
احتمالا هانوفر یا کلن

ازین دانشگاه های رایگان میخواد بره.

ببین شوهرم سال 88 نفر سوم شد توی مسابقات مخترعین جهان توی کشور بلژیک .مدال برنز گرفت.یه دستگاه الکترونیکی ساخته بود. به نظرت این اختراعش براش پوئن مثبت بحساب میاد؟
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
اره چرا نداره... حتمن تو رزومه ای که میفرسته قید کنه، احتمال داره که بورسیه بگیره.وقتی اومد آلمان باید اقدام کنه برای بورسیه.

کوتبوس هم رایگان هست و ترمی حدود 240 یورو میگیرن (اگر اشتباه نکنم) فقط برای کارت قطار و بیمه دانشگاه . با این کارت هم همه جا تو Brandenburg o برلین هم مجانی میتونه بره. الکترونیک هم داره. کامپیترو مطمئن نیستم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جان کوتبوس کدوم سمته؟ شهرای اطرافش کدومان؟

یه دوستی توی هانوفر داریم که به شوهرم گفت من برات پذیرش میگیرم.شوهرم میگه اگه زبانم خوب باشه میتونم خودم با دانشگاهها در ارتباط باشم وبرام راحت تره ودیگه به دوستم زحمت نمیدم.

فقط من یه نگرانی دارم و اونم اینه که اگه کار شوهرم درست بشه و بره من و پسرم چند وقت بعد میتونیم بهش ملحق بشیم؟إخه شنیدم آلمان سخت میگیره.

دخترخاله های منم یکیشون هامبورگه. یکیشونم کاسل، یکیشم فرانکفورته.
دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
سلام
حاضر
هامبورگی ها و غیر هامبورگی های عزیز سلام چطورید دوستان
این مبحث بحث تموم کردید من تو مبحث بحث بعدی شرکت میکنم

مرسی رکسانا جون که گفتی در مورد سله
پارمیدا مطئن باش رستوران تهران برم جای تو رو بسیار خالی میکنیم محیطش قشنگه من زیاد رفتم اونجا

نورااااااااااااااااااا کجایییییییی ملیکا کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Mahnoosh joon Hannover majani nistaaaaa...havasetoun bashe, ma ham fek kardim majanie, ama badan didim termi 800 euro mishe daneshgash..
va kheili ham vahedashoun ziado sakhte baraye reshte haye elektronik o computer...hame bache ha aho nalashoun dar oumade...bayam khod danid!


Zohre joun man naraftam tehran tahala, hamishe ba hsosho mirim Ghasr, tehran behtare?

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز