سلام
حاضر
هامبورگی ها و غیر هامبورگی های عزیز سلام چطورید دوستان
این مبحث بحث تموم کردید من تو مبحث بحث بعدی شرکت میکنم
مرسی رکسانا جون که گفتی در مورد سله
پارمیدا مطئن باش رستوران تهران برم جای تو رو بسیار خالی میکنیم محیطش قشنگه من زیاد رفتم اونجا

نورااااااااااااااااااا کجایییییییی ملیکا کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییی