سلاممم
ساحل بی معرفت خوبی؟؟
آره دیگه هوا هم کند شده خواستم دانی رو ببرم واسه عکس گرفتن نشد که نشددد.
در مورد کلاس هم کهه خدارو شکر من نرفتم ماما میامد خونه میگفت ولی نشد بگه چون اپاندیست شدم دیگه نشد که نشددددددددددد تا زاییدم ههههههههه/
پارمیدا جون آخییی چه بابایی بوددد.
زهره جون من برگدرف چند بار اومدم با خط اس 21 و یا اس 2 خیلی میرفتم قبلا . محلشو دوست دارم
من هانوفرمم یه ساعتونیم به شما فاصله دارممم./
فقط میدونم بگم که هامبورگ زمستوناش خیلی بدهههههههههههه