2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلاممم

ساحل بی معرفت خوبی؟؟
آره دیگه هوا هم کند شده خواستم دانی رو ببرم واسه عکس گرفتن نشد که نشددد.
در مورد کلاس هم کهه خدارو شکر من نرفتم ماما میامد خونه میگفت ولی نشد بگه چون اپاندیست شدم دیگه نشد که نشددددددددددد تا زاییدم ههههههههه/

پارمیدا جون آخییی چه بابایی بوددد.

زهره جون من برگدرف چند بار اومدم با خط اس 21 و یا اس 2 خیلی میرفتم قبلا . محلشو دوست دارم

من هانوفرمم یه ساعتونیم به شما فاصله دارممم./

فقط میدونم بگم که هامبورگ زمستوناش خیلی بدهههههههههههه
.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره رکسانا جون هوا آلمان زمستوناش کلا بده حال آدم گرفته میشه اما بر عکس تابستون هاش ماههه

پاییزم اوایلش که برگ ها خیلی خوشرنگ میشه من امسال نشد عکس بگیرم حالم گرفته شد زودی برگ ها ریخت

پس چرا الان هانوفر هستی رکسانا جون البته اگه خواستی جواب بده !

اما هامبورگ خیلی شلوغ شده به نسبت چند سال پیش و برگدورف هم همینطور !

نورا جون امشبم نبودی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز