2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
همه جوره هست مهسا جون
قیمت هم معمولا خونه ویلایی گرون تره اما خوب یه جاهایی هم هست که آپارتمان از خونه ویلایی گرون تره !
اما آپارتمان با متراژ خیلی بالا کمتره..... معمولا تا 50 تا 110 متر زیاد پیدا میکنی.....
بعد منطقه به منطقه... شهر به شهر ...بیرون شهر... داخل شهر.... سال ساخت... امکانات.......
همه چی تاثیر گذاره تو قیمتش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام سلام

اخی رکسانا جون مرسی که یادم بودی. الان دیگه داره اینجا هوخ زیزون (نمیدونم چه اصراریه آلمانیو با حروف فارسی اینجا بنویسم ) شروع میشه و توریست ها قراره سرازیر بشن.

خواهش میکنم zohreh جون. چرا فکر kardeh بودی من خیلی وقته که اینجا hastam؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام نه پارمیدا جون همینطوری حسم گفت اما اشتباه بود
خوبه که تو گرما هستی پارمیدا اینجا که سرد شده بارونی هوا زود تاریک میشه اصلا زمستون های آلمان دوست ندارم

رکسانا جون نه من یه سالی میشه با ساحل 89 آشنا شدم یکی دو نفر دیگه تو این کلوپ
زیاد نمی نوشتم میخوندم کاربر خاموش بودم وگرنه خیلی وقته تو اینجا میام میرم
پسرت خیلی شیرینه ماشالله
سلام noo100 جان
آره اینجا زیاد فعال نیست و بچه ها کم آنلاین میشن افلاین بازی بیشتر
منم نینی ندارم و هشت نه سالی که تو آلمان زندگی میکنم . من 29 سالمه
بیشتر بیا آشنا بشیم ! ازدواج کردی اومدی ! چی کار میکنی الان !
زهره جون خوشحالم از آشنایی باهات عزیزم منم 26 سآلم هست آره عزیزم ازدواج کرددم اومدم کلاس زبانم تموم شده ولی‌ بازم هفتهٔ دو روز کلاس میرم برای یادگیری بیشتر هفته‌ای سه روز هم کار می‌کنم ولی‌ در کّل اینجا خیلی‌ تنهام

زهره جون گفتی شرق هامبورگ هستی، میشه آلتونا واونطرفا ؟ جای خوبیه خالم اوستر شتراسه زندگی میکنه. من خودم OhlStedt بودم، واااای چه دوران خوبی بود!! دلم تنگ شد. دلم میخاد برگردم آلمان، هرچی هم اینجا گرم باشه و خونه بزرگ و .... و من خونه m?60 خودمو تو آلمان ترجیح میدم، من آلمانو واقعن عاشقانه دوست دارم.

الانم که همسر برای 10 روز رفته ماموریت سودان، کلی دلتنگم
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام

وای چقدر هوا داره بد میشه برگها تازه خوشگل شده بودن که همه ریختن هییییییییییییی دیگه داره زمستون میاد هوا هم که زود تاریک میشه هیییییییییییی..
منم مثلا کلاس بارداری میرم ااه چرا ورزش نمیکنن همش یه حرت بهمون آموزش دادن دیگه بقیه اش همش حرف میزنن...
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
سلام ساحل جان ،
اره دیگه الان داره هوا آلمان سرد میشه . 2 سال پیش همین موقع ها پدرم اومده بود پیشم، هوا 6 درجه بالای صفر بود. میگفت آرینو نبر مهد سرما میخوره :))
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام نورا جون شما یه ساعتی بگو اگه تونستم بیام اگه نه یه قرار با هم تنظیم میکنیم هم رو می بینیم تو نت میحرفیم

اره ساحل من تازه میخواستم برم عکاسی کنم که همه برگ ها ریخت زمستون های آلمان خوشم نمیاد
اره المانی ها میخوان همه چی شیر فهم کنن حرف زیاد میزنن توضیح زیاد میدن

پارمیدا جون من سمت Bergedorf هستم اخی تنهایی پس انشالله زود زود میاد عزیزم.....

اره بد نیست دوست تو شهر خودت ..... کجای آلمان بودی رکسانا جون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز