2789

@ماریاقناد  

بارونو دوست دارم هنوز 🌧🧡چون تو رو یادم میاره💑حس میکنم پیش منیوقتی که بارون میباره👫🥰بارونو دوست دارم هنوز 💓🌈بدون چتر و سرپناه😓☔وقتی که حرفای دلم 😔🙂💔جا میگیرند توی یه آه🌬🚫

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نصف لیوان اب ولرم ۱قاشق چای خوری شکر.۱ قاشق چایخوری پودر خمیر مایه رو قاطی کن درشو بذار۱۰ دق عمل بیاد.نصف لیوان نشاسته _۴قاشق غذاخوری ماست پرچرب اگه کم چرب بود ۳ قاشق قاطی کن تا یکدست بشه بعد خمیرمایه عمل اومده رو اضافه کن کن مخلوط کن ۱ق مرباخوری روغن جامد یا کره اضافه کن هم بزن.نصف لیوان ارد بهشون اضافه کن ۱قاشق غذاخوری گلاب و ۱قاشق مربا خوری زعفران اضافه کن۸ ساعت بذاریخچال استراحت کنه تا ۳ساعتم میشه .بعد بریز تو ظرف سس و با روغن داغ سرخ کن


خدایا شکرت

نصف لیوان ماست پر چرب

ی لیوان اندازه ی نیم سانت سر خالی نشاسته

باهم قاطی کن بعد ی قاشق مربا خوری روغن و ی قاشق مربا خوری زعفرون و ی قاشق مربا خوری سر خالی آرد

با همزن چند دقیقه بزن بعد بکینگ پودر نصف قاشق مربا خوری بریز ده ثانیه بزن

بذار بمونه ی یکساعت یا بیشتر.بعد بریز تو ظرف سس یا پلاستیک یا ی بطری سرش سوراخ کن استفاده کن

شربت هم ی لیوان شکر و نصف لیوان آب .نصف قاشق چایی خوری آبلیمو دو قاشق گلاب و کمی زعفرون بذار ی 15.20دقیقه شربتش غلیظ بشه و شکر حل بشه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز