2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بانوی احساس که سن بارداریش با من یکیه و آخرین پریودیش ۱۴ مرداد بود امشب بستری شد بیمارستان واسه زایمان. منم دلم زایمان میخواد

اسممو گیس سفید گذاشتم که بدونید کاربر جدید نیستم. کاربری قبلیمم نترکیده بنا به دلایلی دیگه نمیخوام ازش استفاده کنم. خلاصه در حد میتی کمان بهم احترام بگذارید
چ بد من میترسم40بیشتر بمونه

آره زن داداشم کلا بد زایمانه.دهانه رحمش دیر باز شد.

انشاا... که صحیح و سالم زایمان میکنی به خودت استرس نده.حواست به حرکات بچه خیلی جمع باشه

دنیا مال همه،بیخیال همه،من با تو حالم خوبه فقط💖
چجوری بستری شد؟ چند هفته ای؟  


الان تو هفته ۳۹ هستیم. نمیدونم چطور بستری شده.دیدم تاپیک زده که برا زایمان بستری شدم 

اسممو گیس سفید گذاشتم که بدونید کاربر جدید نیستم. کاربری قبلیمم نترکیده بنا به دلایلی دیگه نمیخوام ازش استفاده کنم. خلاصه در حد میتی کمان بهم احترام بگذارید
برا من اخریش12مرداد بوده

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4295691/بستری-شدم-برا-زایمان-دم-اذانه-تروخدااااا-با-دلای-پاکتون-دعام-کنید

اسممو گیس سفید گذاشتم که بدونید کاربر جدید نیستم. کاربری قبلیمم نترکیده بنا به دلایلی دیگه نمیخوام ازش استفاده کنم. خلاصه در حد میتی کمان بهم احترام بگذارید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز