2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بانوی احساس که سن بارداریش با من یکیه و آخرین پریودیش ۱۴ مرداد بود امشب بستری شد بیمارستان واسه زایمان. منم دلم زایمان میخواد

اسممو گیس سفید گذاشتم که بدونید کاربر جدید نیستم. کاربری قبلیمم نترکیده بنا به دلایلی دیگه نمیخوام ازش استفاده کنم. خلاصه در حد میتی کمان بهم احترام بگذارید
چ بد من میترسم40بیشتر بمونه

آره زن داداشم کلا بد زایمانه.دهانه رحمش دیر باز شد.

انشاا... که صحیح و سالم زایمان میکنی به خودت استرس نده.حواست به حرکات بچه خیلی جمع باشه

دنیا مال همه،بیخیال همه،من با تو حالم خوبه فقط💖
چجوری بستری شد؟ چند هفته ای؟  


الان تو هفته ۳۹ هستیم. نمیدونم چطور بستری شده.دیدم تاپیک زده که برا زایمان بستری شدم 

اسممو گیس سفید گذاشتم که بدونید کاربر جدید نیستم. کاربری قبلیمم نترکیده بنا به دلایلی دیگه نمیخوام ازش استفاده کنم. خلاصه در حد میتی کمان بهم احترام بگذارید
برا من اخریش12مرداد بوده

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4295691/بستری-شدم-برا-زایمان-دم-اذانه-تروخدااااا-با-دلای-پاکتون-دعام-کنید

اسممو گیس سفید گذاشتم که بدونید کاربر جدید نیستم. کاربری قبلیمم نترکیده بنا به دلایلی دیگه نمیخوام ازش استفاده کنم. خلاصه در حد میتی کمان بهم احترام بگذارید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز