2777
2789
عنوان

کمککککک💀💀💀

143 بازدید | 11 پست

سلام..

میشه کمکم کنین.من فروردین ماه بعد یه رابطه ای که فقط شک داشتم قرص اورژانسی خوردم وبعد یک هفته یعنی۲۶فروردین پریود شدم بعد هفت روز ک پاک شدم دوروز همه چی خوب بود دوباره لکه بینی گرفتم الان تقریبا ۵روز ترشحات قهوه ای  ولکه میبینم.واینم بگم طبقه سیکلم باید همین چند روز پریود میشدم ولی چون قرص خوردم فکرشو نمیکردم ک دوباره پریود بشم...کسی مثل من بوده تکلیفمو نمیدونم میخام روزه بگیرم نمیدونم این سیکلمه یا ن ...مشکلی پیش اومده باید برم دکتر.؟؟😟😟😟😟😟

هرگاه ارزش ها عوض میشوند،عوضی ها با ارزش میشوند👌👊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


[QUOTE=134494707]اره عزیزم بعضیا دیر پریود میشن بعضیا زود. معمولا تا یکی دو دوره ادامه داره‌ .[/Q وای یعنی راهی نیس ک قطع بشه

هرگاه ارزش ها عوض میشوند،عوضی ها با ارزش میشوند👌👊
[QUOTE=134494707]اره عزیزم بعضیا دیر پریود میشن بعضیا زود. معمولا تا یکی دو دوره ادامه داره‌ .[/Q وا ...

عزیزم نمیتونی جلوشو بگیری مگر اینکه قرص ال دی بخوری . اونم کم ضرر نیست‌.

یا الله
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز