2777
2789
عنوان

کمککککک💀💀💀

143 بازدید | 11 پست

سلام..

میشه کمکم کنین.من فروردین ماه بعد یه رابطه ای که فقط شک داشتم قرص اورژانسی خوردم وبعد یک هفته یعنی۲۶فروردین پریود شدم بعد هفت روز ک پاک شدم دوروز همه چی خوب بود دوباره لکه بینی گرفتم الان تقریبا ۵روز ترشحات قهوه ای  ولکه میبینم.واینم بگم طبقه سیکلم باید همین چند روز پریود میشدم ولی چون قرص خوردم فکرشو نمیکردم ک دوباره پریود بشم...کسی مثل من بوده تکلیفمو نمیدونم میخام روزه بگیرم نمیدونم این سیکلمه یا ن ...مشکلی پیش اومده باید برم دکتر.؟؟😟😟😟😟😟

هرگاه ارزش ها عوض میشوند،عوضی ها با ارزش میشوند👌👊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=134494707]اره عزیزم بعضیا دیر پریود میشن بعضیا زود. معمولا تا یکی دو دوره ادامه داره‌ .[/Q وای یعنی راهی نیس ک قطع بشه

هرگاه ارزش ها عوض میشوند،عوضی ها با ارزش میشوند👌👊
[QUOTE=134494707]اره عزیزم بعضیا دیر پریود میشن بعضیا زود. معمولا تا یکی دو دوره ادامه داره‌ .[/Q وا ...

عزیزم نمیتونی جلوشو بگیری مگر اینکه قرص ال دی بخوری . اونم کم ضرر نیست‌.

یا الله
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز