2789
میدونی بهم ثابت شد واقعا خانم ها خیلی با ارزش هستن و اگه مردی اینو نمیدونه دلیلی نداره بخوام ارزش خو ...

اره واقعا

ولی تو ایران این زیاد جا نیوفتاده

سی پاره منم ترک چله کن....
حدس میزدم همین حدودا باشی چون اینجور حس ها فقط تو نسلای ما پیدا میشه

حس چی؟ اینکه یکیو میشناسی؟ خیلی قبلا حدس درست زدم و رفتار های ناپسند و گاهی عقب موندگی فرهنگی دیدم اما این دفعه فرق می‌کرد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره واقعا ولی تو ایران این زیاد جا نیوفتاده

متاسفانه نسل مرد سالار فک میکنه زن اسباب بازیه، وقتی باید منتظر انتخاب شدن باشیم بفهم انگار اسباب بازی فروشی داریم و منتظر خریدار..... مردا واقعا دید بسته ای دارن و من با آدمای همسن خودم نمیتونم کنار بیام حتی دخترش چ برسه پسر 

حس چی؟ اینکه یکیو میشناسی؟ خیلی قبلا حدس درست زدم و رفتار های ناپسند و گاهی عقب موندگی فرهنگی دیدم ا ...

نه اینکه به جنس موافق یه حس دیگ داشته باشی.

بعضی ها یه چیز دیگ برداشت میکنن

سی پاره منم ترک چله کن....
نه اینکه به جنس موافق یه حس دیگ داشته باشی. بعضی ها یه چیز دیگ برداشت میکنن

نگا من کلا متولد بهمن ماه و روز فناوری فضایی هستم، هنوز ناشناخته محسوب میشم بین این جماعت چون حتی موضوعاتی که مد نظر من هست زمین تا آسمون با دختر و پسر فرق داره، خیلی معتقد به عقاید انسانی هستم و کلا صحبت کردن آزاده و آدم درستش باید باشه جنسیت ملاک انسانیت نیست و دید کثیف مختص پسرا نیست دخترا بدترن گاهی.... میدونی زیاد با جماعت منتظر پرنس چارمینگ هم عقیده نیستم..... من با این آقا بیشتر دوست هستم و اگر قراره چیزی‌ شه جدایی یا هرچی من به انتخاب آدما احترام میذارم.... میدونی کلا با این دید من یه آدم منحرف خرابم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سود بانک ملی

janghkolpo | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز