کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
[QUOTE=133920530]بعید به نظر میرسه چرا سر نگرفته؟ پدرتون مخالفن؟[/QUOTEخیر پدرم مخالف نیستن،یه سری م ...
مربوط به شغل ایشونه؟
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون
نه نگرانی دارن،بنظرخودم ی نگرانی بچگانه مانع داره میشه فقط همین ی سری افکاری ک از عدم شناخت میاد فک ...
نمیتونن شهر شما انتقالی بگیرن که همینجا ساکن بشید؟ شغلشون مرتبط با پتروشیمی و نفت و ... هست؟
کاربر آقا هستم لطفا سوالتونو داخل تاپیکم با عنوان ((متفرقه)) مطرح کنید با کمال میل پاسخ میدم دوست دارم تجربیات و معلوماتم رو با دیگران به اشتراک بذارم بخاطر حس خوب کمک به دیگران در ضمن از اونجایی که بحث و جدل رو اتلاف وقت و انرژی می دونم جواب کامنت های توهین آمیز یا تمسخرآمیز رو نمیدم همینطور سوال هایی که حالت مچ گیرانه یا سر کاری داشته باشه ممنون