2777
2789
عنوان

دو لحظه بیاین؟

86 بازدید | 12 پست

یه سوال برام پیش اومد 

زمان قدیم 14 15 تا بچه می آوردن چجوری میتونستن

مامان بزرگه من خدا رحمتش کنه 13 تا بچه داشته اخه سختشون نبوده 😕 

اینگار کارخونه بوده  ای بچه می اوردن 

زنگ تفریحی چیزی اخه

بچه ها ادم بودن به قول مامان بزرگم😂😂😂😂

من مجردم یه دختر مجرد نمیتونه بچه داشته باشه مریم مقدس که نیستم   انگشتی که درد نمیکنرو گزارش نمیزنن  طرف دماغش قد بادمجون کشک بادمجونه استوری میزاره خدایا مرسی بابت اینهمه زیبایی چش حسودا کور   پولی که ازم گرفده بودی۳ سال پیش خوردی پس نِدادی الان با اون ۵۰ هزار تومن الان جوراب نوک سوزنیم نمیتونم بخرم پولِمو دادی دادی نِدادی طرفم نِیا نِیا وگرنه جرد میدم  نون و پنیر و گِووجه پست میزارم به تَو چه   عاشق تاپیکای جنجالی دیدی تگم کن عین جن بو داده میام  هرکی با اول اسمم تو تاپیکام مشکل داره نِیاد نِیا مگه شلواردو گرفدم التماسد کردم که بیای تو تاپیکم عرض اندام کنی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون زمان عادی بوده انگار 

درست مثل الان ک  اگر طرف  از یه تعدادی بیشتر بچه داشته باشه ، همه تعجب میکنن  و  عادت کردیم ب تک فرزندی ..

نگران تربیت  و امرار معاش هم نبودن خیلی

بچه ها قانع  و حرف پذیر تر  بودن انگار

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792