2777
2789
از سه رخم خيلي خيلي معلومه خدابگم چيكارش كنه دكترو😭😭😭😭😭😭

ببرسوهان بکشه اون وظیفه شه حتما سوهان بکشه دکتره من گفت رفع نشد حتما سوهان میکشم

من پولدارترین وبالاترین دخترطایفمونم💪صبح میشه این شب بازمیشه این درصبرداشته باش♥شایدفک کنی مغرورم ولی ن ازاونام دوساعت ازآشنایمون نگذشته تمام بیست سال زندگیموبرات تعریف کردم😁
دكتراي ديگه اينكارو انحام نميدن برم پيشه كسه ديگه؟

فک نکنم چون من میرفتم مطب دکترم بعضیا میومدن میگفتن واسه ترمیم یاسوهان اومدیم بعدمنشی میپرسید بیماردکترین میگفتن ن میگفت دکترانجام نمیده بیمارای دکترای دیگه 

البته شایدم انجام دادن دکترا فرق دارن باهم

من پولدارترین وبالاترین دخترطایفمونم💪صبح میشه این شب بازمیشه این درصبرداشته باش♥شایدفک کنی مغرورم ولی ن ازاونام دوساعت ازآشنایمون نگذشته تمام بیست سال زندگیموبرات تعریف کردم😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدانكنه من فقط با اين حرف كه اشكال نداره حالا از اولش كه خيلي بهتر شده تا الان زنده ام توام به خودت ...

طبیعی زشت اشکالی نداره ولی عملی زشت خیلی بده نمیتونم تحمل کنم دکتر برام خوب نکنه مطبشو رو سرش خراب میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز