2777
2789
عنوان

ختنه نوزاد

973 بازدید | 19 پست

سلام دوستان کسی هست تواین اوصاع کرونایی نوزادشو ختنه کرده باشه؟من فردا نوبت دارم میخواستم بدونم بعداز ختنه چیکارکنم که بچم ادیت نشه،پوشک کنم بچه رو توخونه یانه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پسر من ۵ ماهشه عمرا تو این شرایط ختنش کنم ببرمش کلینیک و دکتر...حتی اگه یه ساله بشه

عزیزای دلم لطف میکنین برای سلامتی گل پسرم یه صلوات بفرستین؟اگه فرستادین بگین منم برای حاجت شما صلوات بفرستم مهربونا🤩😍😘
ی زیرانداز تمیز ببر معمولا مطب هارو ضدعفونی میکنن.من ک ی ماه پیش ختنش کردم ب روش سنتی همونجا گفت مای ...

ممنون خانمی،خونه که بردی همش باز بود یانه پوشک میکردی فقط پمادمیزدی،پاشو هم باید بست یانه 

ممنون خانمی،خونه که بردی همش باز بود یانه پوشک میکردی فقط پمادمیزدی،پاشو هم باید بست یانه 

پسر من چون خیلی پاهاشو تکون میداد خییییلی مجبور بودیم پوشکش کنیم ک نخوره ب لولوش.روزی یکی دوبار براش پماد میزدم دکتر گفت فقط دوبار بزن تو هفته ولی من هرروز براش زدم یک هفته طول کشید بخیه هاش افتاد بعد اونم تا ۲۰روز میزدم حتما بزن ک گوشت اضافه درنیاره ن پاشو نبند همون مای بیبی کن ولی زود ب زود عوضش کن

پسر من چون خیلی پاهاشو تکون میداد خییییلی مجبور بودیم پوشکش کنیم ک نخوره ب لولوش.روزی یکی دوبار براش ...

ممنون خانمی،خداخیرت بده فقط خیلی گریه میکنه، یانه ؟شماقبلش استامینوفن بهش دادین یانه

ممنون خانمی،خداخیرت بده فقط خیلی گریه میکنه، یانه ؟شماقبلش استامینوفن بهش دادین یانه

ن بابا اصلا فقط اولین بار ک ادرار میکنه میسوزه بعد اون دیگه اصلا نمیفهمه ب چ روشی میخوای ختنه کنی؟؟ما سنتی ختنش کردیم دکتر قبلش دارو نوشت استامینوفن و دیفن هیدرامین نیم ساعت قبلش دادیم بهش بعد تومطب امپول زد سر شد.ی دارویی هم داد سفالکسیم ک هر ۶ساعت دادیم بهش عفونت نکنه.تومطبم چون سر میشه هم بخاطر امپول هم دیفن هیدرامین گریه نمیکنه

ن بابا اصلا فقط اولین بار ک ادرار میکنه میسوزه بعد اون دیگه اصلا نمیفهمه ب چ روشی میخوای ختنه کنی؟؟م ...

فکرکنم حلقه نمیدونم مگه انتخابیه،من نمیدونم سنتی انجام میده یانه،این دکتر هم فوق تخصص جراحی کودکان داره،خیلی تعریفشو میکنن،ازبس استرس دارم خواب ندارم میترسم بچم گریه کنه یاخیلی ادیت شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز