پسر من چون خیلی پاهاشو تکون میداد خییییلی مجبور بودیم پوشکش کنیم ک نخوره ب لولوش.روزی یکی دوبار براش پماد میزدم دکتر گفت فقط دوبار بزن تو هفته ولی من هرروز براش زدم یک هفته طول کشید بخیه هاش افتاد بعد اونم تا ۲۰روز میزدم حتما بزن ک گوشت اضافه درنیاره ن پاشو نبند همون مای بیبی کن ولی زود ب زود عوضش کن