نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859806 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 نه بابا من آخریم بار اومدم اسفند دود کنم زندگی رو آتیش زدم.. بیخیال اسفند..
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 بهتر بانو جون با شووووورامون حرف نزنیم که خاک وچووووووووووووووکمون میشه
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 یه ما هستیم یه شوشو .. چیکار کنیم دیگه هی ما خودمون لوس میکنیم هی اون لوس میکنه...
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 من یه بار یه قابلامه رو همچین سوزوندم که شوشو فکر کرد عتیقه ایت از زیره خاک در آوردم..!
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 بانو خیلی کارت درسته دمت گرم مایه دارین هااااااااااا تو کار عتیقه متیقه هم رفتین
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 مریم جون مادر شوهرت حتما ک....ش خیلی میخاریده اینو گفته.. وای ببخشید منظوری نداشتم ها..
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 اره سوگل جون حالا این دفعه اگه حس کردی در معرض چشم خوردن هستی سریعا به یک گوشه خلوت پناه برده و دددددددددددد بخوارون
banoO96 عضویت: 1388/09/15 تعداد پست: 811 نه بابا .. مایه چیه..؟ شوشو لی آف شده.. دهنمون س... شده دیگه.