نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859815 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
setareh29245 عضویت: 1388/07/14 تعداد پست: 99 vali nemidoni dagh kardanesh che jorie soratam dagh mishe ye jory engar bekham khafe sham
setareh29245 عضویت: 1388/07/14 تعداد پست: 99 mer30 sahar jan chemionam vala dige har vaght zamanesh berese
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 ای بابا میگی بیخیال میشی ولی نمیشه شد منم هی میخوام بی خیال بشم هی نمیشه لامصب یه چیزی وقتی آدم میخوادش از ته دل میخوادش نمیشه ازش گذشت حالا شاهین امروز داشت راجع یه طب سوزنی و دارو های گیاهی تحقیق میکرد چاینیز مدیسن !!!
setareh29245 عضویت: 1388/07/14 تعداد پست: 99 maryam migama age in mah ham nashe mishe adam ye rast bere soraghe ivf ?
setareh29245 عضویت: 1388/07/14 تعداد پست: 99 akhe chera ivf nemikoni to az khodeshon nemishe loan begiri??
setareh29245 عضویت: 1388/07/14 تعداد پست: 99 are az terme dige miram haminja charlotte yeja hast on lline fahmidam ziyad khob nist hamon ja ke miraftam mikham beram cpcc
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 و امروز طی تحقیاتش فهمید طی آخرین آمار اینجا در آمریکا در هر 6 زوج ، یک زوج نابارور وجود داره
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 ستاره 12/000$ خیلی زیاده البته توی شرایطی که ما الان توش هستیم ولی به محض این که بیمه بشیم یا ایران بتونیم 2 تایی بریم 100% ، میرم IVF میکنم
setareh29245 عضویت: 1388/07/14 تعداد پست: 99 are midonam chi migi lamasab bedone bime inja khily bade manam be darde khodet docharam
Ida31096 عضویت: 1388/10/15 تعداد پست: 1808 Salam Setare joon Enshaallah Ke Khoda Zood Damane Hamatoono Sabz KoneMaryamSeterehEliBanoo