2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم هنوز نتیجه که بهم نگفتن، چندهفته طول میکشه، ولی‌ دهنم یکم صاف شد، از ده و نیم صبح تا دو نیم عصر از اتاق این استاد به اتاق اون یکی‌ میرفتم، با چهارتا استاد حرف زدم، قسمت خوبش ، ناهار بود که دو تا از دانشجوها اومدن و بردنم ناهار..استادا هم همه مهربون و nice بودن، یه کم اونها میگفتن از کارشون یکم من می‌گفتم..خلاصه که گذشت...حالا ببینیم کی‌ نتیجشو میگن..نمیدونین اینجا از صبح چه بارونی‌ هم میاد...منم مثلا موهامو درست کرده بودم که حسابی‌ در بارون زیباتر شد!!کلی‌ هم شنا کردم خلاصه خوش گذشت..
آیدا حوب میری خونه مادر شوهر لنگر میندازیااااااااااااااااااااااااااااا

سوگل جون من که فکر کنم قبولی دیگه چه جشنی بگیریم ما اینجاااااااااااااااااااااااااااااا یوهوووووووووووووووو سوسن پارتی راه میندازیم

خاله الی چطور مطوری ؟؟؟؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز