بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
مریم....دیدی مردم تا بچهشون سال اول دبیرستان میرفت رشته? تجربی بهش میگفتن خانوم دکتر؟؟؟من هنوز پذیرش نگرفته، مصاحبه نشده...تازه بعدش پنج شیش سال درس نخونده، دکترامو از اینجا گرفتم ...واقعا چاکرم به مولا
ایران فوق گرفتی یا اینجا سوگل ون ببخشید کلی ازت سوال می کنم آخه منم تصمیم دارم فوق بخونم البته الان دارم زبانم رو کامل می کنم و بعد تافل انشالله و بعد هم gmat و MBA