2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوست جونی ها ، خوبین همگی ؟؟؟ میبینم که دی جی مریم این روزا گرفتاره شما ها هم در کافه رو به کل بستین ؟ بابا کار و کاسبی رو چرا تعطیل کردین ؟؟ خودتون هماهنگ کنین تا من هم یه خونه گیر بیارم و دوباره اینجا براتون شلوغ کووووووووووووووووووووونم دهه نشد که اینجور
سلام سلام من تازه از خونه جاری جان اومدم . برای شنبه دعوتشون کردم با برادر شوهر و بچه ها که ده نفر می شن طبق معمول ماتم گرفتم که چی درست کنم از اونجایی که شوهر بنده کاکو شیرازی هست می خوام کلم پلو شیرازی درست کنم . البته اگر خدا بخواد و همسایه ها یاری کنند ولی خوب باید غذای دیگه هم درست کنم چون جاری بننده مکزیکی هست و بچه هاش هم گوشت خور هستند حسابی . باربیکیو هم نمی تونم بکنم چون هوا سرده حالا بگید چی درست کنم ؟
این روزها همه گرفتار شدند نمی دونم این ور کره زمین ( قاره امریکا منظورمه )زمان سریعتر می گذره و مواد غذایی هم یه جورایی زودتر می پزه . جدی می گم زمان برای من مثل باد و برق می گذره .
یک لر برای چند روز میره توی هتل یک روز میبینن توی دستشوئی داره یک نفر خارجی رو میزنه میان میگیرنش ازش میپرسن قضیه چیه چرا این بدبخت را میزنی لره میگه اینجا یک چشمه اویی بیده (دستشوئی فرنگی ) که مو هر روز ازش او میخوردم این بی پدر و مادر امروز اومده توش ریده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز