سلام سلام من تازه از خونه جاری جان اومدم . برای شنبه دعوتشون کردم با برادر شوهر و بچه ها که ده نفر می شن طبق معمول ماتم گرفتم که چی درست کنم از اونجایی که شوهر بنده کاکو شیرازی هست می خوام کلم پلو شیرازی درست کنم . البته اگر خدا بخواد و همسایه ها یاری کنند ولی خوب باید غذای دیگه هم درست کنم چون جاری بننده مکزیکی هست و بچه هاش هم گوشت خور هستند حسابی . باربیکیو هم نمی تونم بکنم چون هوا سرده حالا بگید چی درست کنم ؟