سلام عزیزانه دلم..
بابا قبلا ها یه رقصی بود یه آوازی بود .. همین جوری خشک خشک صفحه ها زیاد نمیشد.. حالا من سرم به آشپزی و مادر شوهر ( فلان فلان شده ) گرمه .. شماها چیکار میکنین.. مریم جون اس ام اس هام نمیاد گلم؟ خونه چی شد پس؟
بچه ها من جدیدا شبا زود زود میخوابم فرصت نمیکنم بیام حالتونو بپرسم ولی خداییش به یادتون هستم ها...
مریمی خدا بگم چیکارت نکنه چند شبه همش خوابه سوسن خانم رو میبینم.. دیگه شوشو هم فهمیده ... دیشب هم که دوباره خواب دیدم دارم سوسن خوانم رو زمزمه میکنم و همون موقع یکی از همسایه های قدیممون رو میبینم که از قضا اسمش سوسن خانم بود.. بعد جالب اینجاست که به انگلیسی ازش میپرسم : سوسن جون میدونی نزدیک ترین شاپرز کجاست ؟؟؟ آخه بگو سوسن خانم انگلیسی چه میفهمه.. تازه مگه اینجاست که بدونه شاپرز کجاست..؟؟؟ قات زده بودم دیگه..