لیلا جون والا دکترم بیشتر به روی IVF تاکید داره میگه اگه میتونی بری ایران انجام بدی برو IVF با توجه به آزمایش اسپرم شوهرم که عالی بوده و جواب دهی تخمدان خودم به کلومیفن که هر بار 3-4 تا تخمک بالغ و خوب داشتم بااین حال جوابی نگرفتم طی 6 ماه مصرف کلومیفن ( 2 تا 3 ماه ) میگه IVF برات قطعی تره نتیجه اش !!! میدونی هی هر بار یک روش رو امتحان کردن جدا از هزینه هاش از نظر روحی هم آدم رو ضعیف میکنه چون هی شکست بعد از شکست میشه و من نمیخوام باز یکماه امیدوار باشم و در یک چشم به هم زدن پنچر بشم !!! میخوام روحیم رو حفظ کنم نمیدونم متوجه منظورم میشی ؟؟؟