دوستان عزیز هم کافه ای !؟!؟ اولندش: من آمدم شما نبودید.!!!! دویومندش: اینجا یه روز در میون برفه الان هم همه جا یخبندونه لذا ما غیبتمون موجهه.!!!!! سیومندش: ما که وقت سر خاروندن نداریم، میشه شما هم رابه راه هنرهای پختنی و خوردنی و درست کردنیتون را به رخ ما نکشید!!!.چهارمندش: نیم ساعت دیگه باید برم سر کار دنبال یه لقمه نون حلال!!!
در پایان، با اجازه دوستان تشریف میبرم توالت ، گلاب به رویی دارم. .........................................