نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859778 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 مریم بانو با ماهی اگه سیر نخوری که حال نمیده.. ما که دیشب تاحالا از ترس اینجا پیدامون نشد ولی نوش جونت
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 آیدا خانوم هم که رفته تاپیک از خودش در وکرده دیگه با ما نمیپره!!
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 سلام سلام خوبین همگی ؟؟؟؟شینیلی جون به سلامتی ایشالا که تا آخرش همه رو خوب بدی جانم بنفشه جون کیف کن با برفاااااااااا ما که اینجا رنگ و روی برف رو هم یادمون رفته سوگل جون چطوره ؟ کار تعطیل بوده امروز ؟
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 بانو و آیدا غایببببببببببببببببببببببببب آره آیدا بلا میره جای دیگه شیطونی میکنه انگاری
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 خوبم مریم جونی، دیروز خیلی خسته بودم، دیشب هم خوب نخوابیدم، امروز نرفتم که حال بیام !!برف هم که میومد و ....
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 omidvaram to ham roozeh por baar va hanori ro shoroo karde bashi maryami
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 والا من هنوز نشستم پای هنر در کردن ولی یکمی ایده توی سرم هست بعد نهار میرم سراغشون
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 eyyyyyyyyyyyyyyyyvaaal, movazebeshoon bash dar naran ye vaghti
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 ما از خودمون برف در وکردیم، نه خیلی ولی خوب صبح که پاشدیم سفید بود همهجا، به یاد بچهگیها که مدرسها دودر میشد ، خوشحال شدم