بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
وضع کار که همه جا خرابه!! ولی به قول تو داره بهتر میشه!! ایشاالله مادر ، پا قدم ما واسه این آمریکاییها خوب باشه. ما که از وقتی اومدیم یه سره برف و بارونه!! دیروز هم حدود بیست اینچ برف داشتیم
فیلم مارمولک را دیده بودی توی ایران؟!؟! داستانش را از روی فیلیم ( وی آر نات آنجل)با بازی رابرت دنیرو و شان پن دزدیدند!!! خداییش ایران خیلی باحاله فیلمهایی که یکی دو سال پیش دور میدون ونک میخریدیم هزار تومن الان توی فروشگاهها از ده دلار شروع میشه!!!