نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859806 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 http://www.youtube.com/watch?v=7Q-7wHEzXgQ&feature=related
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 حالا محض تنوع هم شده میتونی از این سوسن هم استفاده کنی؟!؟! بالاخره سوسن سوسنه دیگه؟!؟
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 دیگه در سایت رو تخته میکنن صد در صد http://www.youtube.com/watch?v=9yaYc2Mamls&feature=related
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 این هم تقدیم به آقا آرش شوما http://www.youtube.com/watch?v=cCdSCJ-3Qh0&feature=related
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 این کامکار ها در موسیقی کردی یک پدیده هستن واسه خودشون دمشووووووووووون گرم
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 چی چیه بابا این درپیت؟!؟ مهستی این همه آهنگ قشنگ داره، رفته از کجا چی پیدا کرده؟؟!؟ عامل استکبار!؟؟!
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 کامکارها بیان واشنگتن حتما میرم کنسرتشون. خیلی آهنگاشونو دوست دارم!!! مخصوصا این آهنگ مورد علاقه پدر شوهرمه!!!!
**مریم_بانو** عضویت: 1387/08/26 تعداد پست: 4834 http://www.youtube.com/watch?v=4HAsBrBNd6U&feature=related