نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859806 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 man neminevisam banafshe joon, in behnevis intori فینگلیش رو ترجمه میکنه چه کنم ؟
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 اصلا نترس خیلی هم دلشون بخواد که تو را استخدام کنن، از سرشون هم زیادی؟؟!؟؟! اینا را از قول من بهشون بگو؟!؟؟
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 کار نیست که .. پذیرش دانشگاهه :) ولی خوب البته ی جورهای کار هم هست چون بورسیه کامل میشم