بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
حالا تو برنامه آینده مون هست که این کار را بکنم ولی کار توی مهد خیلی ازم انرژی میگیره وقت برای هیچ کار دیگه ندارم!! ولی همش خودمو گول میزنم میگم حالا تازه هشت ماهه که اومدیم ، یواش یواش راه میفتم با نینیم؟!؟؟!
خوب اره برا oonkaar احتمالا باید دیگه مهدکودک رو ول کنی حسابی وقت بزاری ...دیگه باید ببینی کی امادگیشو داری دیگه، ماشالا زرنگی که به این زودی هم کار گیر اوردی