من هم میخواستم درس بخونم ولی به چند علت فعلا نمیشه اولش اینکه باید مامی میشدم دیگه داشت از وقتش میگذشت دوم اینکه بی تربیتها فوق لیسانس منو اینجا قبول ندارن باید برم دوباره فوق لیسانس اینجا بخونم و مهمتر از همه اینکه زورمون نمیرسه خرج دو تا دانشگاه را بدیم . برای همین من فداکاری کردم و کنار کشیدم فعلا...