نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859806 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 من یکی دو هفته دیگه باید برم یه آزمایش برای سلامتی جنین از نظر مونگلیسم بدم! این ازمایش سه بار باید تکرار شه. آیدا تو هم این آزمایش را دادی؟
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 چای زنجبیل و کراکرهای شور و شیرین میگن خیلی موثره. امتحان کردی؟ راستی سوگلی، از مصاحبه ات چه خبر؟
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 نه نگفتم!!!! میخوام بعد از اینکه سه ماهم تموم شد بگم؟!؟! شاید برای عید نوروز
Ida31096 عضویت: 1388/10/15 تعداد پست: 1808 من تا حالا دو بر از خون دادم برا سندروم دوان،قند،چربی،فشار،...دو بارم سونوبنفشه تو تاحالا از خون ندادی؟؟؟؟؟؟؟
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 hanooz ke baham tamas nagereftan began کی...ولی ما هنوز هیچی نشده امروز کلی نشسته بودیم برا آینده برنامه میریختیم .سرخوش شده بودیم
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 باید این دی جی خودمونو عوض کنیم ؟!؟ این چه وضعیه که مریم درآورده؟ یه شب هست ، سه شب نیست؟؟؟
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 دنبال خونه میگردن، ایشالا yeh خونهی خوب گیر میاره، پارتی راه میندازه بیا و ببین
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 آیدا جون ، همون اول یه سری کامل آزمایش دادم ولی برای سندروم داون باید هفته ده یا یازده برای اولین بار برم ؟!؟ آزمایش خون و سونو با همه