2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میگما اینجا حال میده آدم فارسی مینویسه یک کم غلط مینویسه والی خوب خیلی خوبه خوشالم که سرتون دارد نمیگیره و میتونین فارسی بخونین میگم بگو برو بکس بیان اینجا ببینن من دارم فارسی مینویسم
میگما خوشباهاله شما ها که کارنمیکونین و هنرمند هاستین بابا ? دقیقه میرم سره گاز اصلان حالم باد میشه ها خسته میشم باد جوری تنبل شودم زنگ زدم خوار شوهر جان کلی غیبت کردیم بهش گفتم یعنی تهدیدش کردم که به کسی نگه گفت باشه آخه بیشتر راجبه خانواده خودش بود از ست ?? تا ? داشتیم غیبت میکردیم فکم دارد گرفت گفتم بذر این ارده حلوا رو هی هم بزنم
والا دقیقن ? ست هم زدم والی اردش زیاد ماکو بوده شیاد اصلان قهوه نشود خوب خلاصه که گند زدم به ما آشپزی نماده تازه آقا آرش زنگ زاده از سره کار میگه حلیم هم بپز گفتم چییییییییی جونه داداش ولمون کن عصب نداریم
اینجا امروز جشن گاسپریلا هستش (جشن دزدای دریایی ) آخه تمپا در قدیم ایام شهر دزدان دریایی بوده برای همین هر سال جشن دزد های دریایی دارن که خیلی باحاله ما امسال نرفتیم چون شویم رفته مدرسه تا عصری نمیاد البته هوا هم بارونیه زیاد حال نمیداد !!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بحرفیم

0__آرامش__0 | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792