نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859815 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 میگم حالا تا هنوز سرت خلوته زبان رو بخون حسابی،که اگه بعدن خاستی درس بخونی یا کار کنی راحت باشی..
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 شاید بتونی کتابخونه پیدا کنی، ازشون کتاب cd قرض بگیری خودت بخونی
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 اره، تافل، ایلتس، هر مدرکی بخای من عاشقه زبان خوندن هستم، حال میکردم میخوندم به مولا ..الانم میخام برام اسپانیایی رو بهتر کنم که اینجا به کار میاد
سوگل235 عضویت: 1388/07/29 تعداد پست: 5517 ببخشید ها نصیحت خواهرانه کردم، به خواهرم هم همیشه میگم از این حرفها ، فضولی نباشه