نیکی284 مدیر عضویت: 1386/02/01 تعداد پست: 41 عنوان امریکا | مشاهده متن کامل بحث + 859815 بازدید | 18593 پست ایا کسی از امریکا در سایت عضو هست؟ در ضمن از زحمات خانم دکتر خیلی ممنونم. 1386/02/03 | 02:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 به هر حال تو هم مواظب خودت باش، انشا اله که یه نی نی سالم و خوشگل بیاری؟!؟!
*shinili_*zahra عضویت: 1387/12/11 تعداد پست: 249 دکترا باهم فرق داران خانومی.... به حرفه دکترت گوش کن.... اگه گفته اشکالی نداره الکی روش فکر نکن :)
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 شوهرم منم مستر عمران داره. داره اپلای میکنه برای دکترا!! کدوم دانشگاهی؟
*shinili_*zahra عضویت: 1387/12/11 تعداد پست: 249 مرسی :) تو حالت خوبه؟ امیدوارم مثله من زیاد تحو نداشته باشی ....
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 من تا حالا فقط دو بار گلاب به رویی داشتم ، بیشتر وقتها فقط حالت عق زدن خالی دارم !! از کی تهوعت شروع شد؟
*shinili_*zahra عضویت: 1387/12/11 تعداد پست: 249 پورتلند ستات .... نمیشه نوشت اسمشو... همون پینگیلیش بهتر نبود؟
*shinili_*zahra عضویت: 1387/12/11 تعداد پست: 249 من از هفتهی شش.... من از اون دسته بودم که خیلی شدید بود توم همه چی.... وقتی حالت بد میشه بیسکویت خشک مثله کراکر بخور ... چای زنجبیل هم خیلی عالیه
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 تجهیزاتم آماده است از انواع کراکر شور و شیرین گرفته تا چای زنجبیل همه چی خریدم!! ولی خدا را شکر تا حالا که استفاده نداشتم!!!
بنفشه128 عضویت: 1387/01/25 تعداد پست: 764 خوب شینیلی جان من هم رفع زحمت کنم !! فردا یه روز خیلی سخت در پیش دارم!؟!؟