2789
زهره جون آفرین که هوس میکنی‌ :) دنیایی هست برا خودش !!هههه ولی‌ حالا مجبور هم نیستی‌ همش رو به واقعیت نزدیک کنی‌ دیگه....منم از هر هزار تا هوس دو سه تاش به سر انجام میرسه !! بیشترش رو باید برم وطن !

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام دوست جونای مهربون ..........خوبین

وحیده جون درست میگی شیر های مایع رو دیدم ... حالا من از دو ماه دیگه باید شروع کنم به شیر پاستوریزه ...

راشتی نمودار رشد نی نی های شما اینجا چجوریه کتاب هست یا ورق.. ایران یه ورق می دادن ... رو همون هم واکسن بود هم نمودار رشد ..اما تو اروپا یه دفترچه بود... مال اینجا رو هنوز ندیدم ..

شربت هم ایران شریت حساسیت می دن به اسم (( پرومتازین )) برای تهوع هم خوبه و خواب آور هست ...

ابنجا انگار یکم قیمت خونه پایین تر از طرفای دیگه هست البته خوشبختانه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوستان کمک

arf78 | 54 ثانیه پیش

لاغری

elham719466 | 59 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز