مریم جون تو هم میتونی از فیلمت عکس بگیریا. من گذاشتم تو لپ تاب چه عکسهای خوشگلی تونستم از فیلم عروسیم بگیرم. هه هه. میخواست فایلشو 600 هزار تومن بهم بفروشه! گرون فروش. من گفتم 150 بیشتر نمیدم اونم نداد! منم خودم کلی از آلبوم دیجیتالیم و فیلمم عکس گرفتم.
با اجازه من برم پیش شوشو ببینم داره چکار میکنه با بلیط ما. خداکنه راضی بشه به بعد عید...