سلام کی مامان شد ؟؟؟مریم خواهر شوهرت مامان شد ؟؟؟؟اه تبریک می گم .
سوگلی چه عکسهایی گذاشتی بنده رسما کف کردم به این می گن طبیعت . بی خود نیست همش بیرونی و هوس می کنی اب انار بخوری هه هه
مینا جون ماشاله به ارشیدا چه عکس های خوشگلی کلی حال کردم واقعا عسل شده ادم می خواد بخورش . ای جونم چه گریه ای هم می کنه خانم .
شهره جون پس سریع از عکسها عکس بگیر برامون بذار .
بقیه بروبچس هم امیدوارم خوب باشه . این ترانه خانم هم سالی یکبار می اد و میگه منو تو جمع خودتون راه بدید . والا این دفعه اومد باید شتر جلوش بکشیم هه هه بابا بیا دیگه اینقدر ناز نکن