2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینقدر زندگی روجدی نگیر









امروز روز جهانی آدمهای آشفته است





هر 60 ثانیه ای رو که با عصبانیت، ناراحتی و یا دیوانگی بگذرانی

از دست دادن یک دقیقه از خوشبختی است که دیگر به تو باز نمیگردد









پیام امروز اینست



زندگی کوتاه است، قواعد را بشکن، سریع فراموش کن

به آرامی ببوس، واقعاً عاشق باش

،بدون محدودیت بخند وهیچ چیزی که باعث خنده ات میگردد را رد نکن

شهر من !!!

من در شهری زندگی می کنم که یکی از معروف ترین سمفونی های موزارت را روی
دنده عقب وانت می گذارند! !
شهری که روانشناس هایش همه از همسرانشان طلاق گرفته اند !
شهری که هنوز پیکان 56 را ترجیح می دهند .
شهری که در جدول های روزنامه ها و مجله ها سوال این است : بی دینی )7
حرفی( و جواب می شود : سکولاری!
شهری که می گویند مسلمان ساز و مسلمان دار است اما با هر نفس تهمت می
زنند و غیبت می کنند و به قولی گوشت برادر
مرده خود را با ولع می خورند .
شهری که نظامی اش شهردار می شود !
مهندس برقش تاکسی دارد !
وزیر امور خارجه اش انگلیسی را با لهجه لری حرف می زند !
آدمها از دیدن پلیس می ترسند !
شهری که دل به دست آوردن سخت است و دل شکستن هنر می باشد !
شهری که در دانشگاهش فقط این را یادت می دهند که چگونه با حراست نرم صحبت
کنی تا خوشش بیاید!
شهری که ملت رسانه ای دارد اما رسانه ملی ندارد شهری که زبانش "پارسی"
است اما می گویند "فارسی" چون زبان عربها "پ" ندارد !
شهری که من دوست دارم هوای تو را داشته باشم ، و تو هوای من را ، اما نه
به معنی حمایت! به این معنی که
هیچ کدام نمی خواهیم در هوای خودمان نفس بکشیم .
شهری که عبدالمالک ریگی را از هوا پایین می کشند اما دزدان چند مجسمه را
نمی توانند پیدا کنند !
شهری که مرگ حق است و حق گرفتنی!
شهری که برنده یعنی کسی که کمتر از بقیه می بازد !
شهری که کف اتوبانش دست انداز دارد !
شهری که همه فکر می کنند فقط خودشان می فهمند !
شهری که مرگ بر آمریکا می گویند ولی آرزویشان این است که آمریکا را حداقل
یکبار ببینند !
شهری که همه مشکل را در کس دیگر می جویند !
شهری که هنوز نفهمیدم من در آن به دنیا آمدم یا در آن مردم !


من از وقتی با سوگل جون اینجا همراه شدم هوسی شدم شدید امروز صبح ساعت 5 پا شدم کاچی درست کردم بد جور هوس کردم الان هوس اش رشته کردم سبزیش را ندارم و از سبزبهای موجود استفاده کردم نمیدونم بهش میخورد یا نه چی از اب در بیاد حالا برم پیازچه هم بریزم توش گویا الی جون میریزه تو اشش تو حیاط فراوونه خلاصه دیشب هوس کشک کردم شوشو نخرید گفت جز ضروریاته زندگی نیست و همینطور هوس باقلاو لوبیا چشم بلبلی با پوستشون من اصلا غذا دوست نبودم اینطوری به هوس افتادم اخه ما نازمون هم خریدار نداره حتی وقتی باردار بودیم ولی من الان بدجور هوسی شدم ضمنن هوس تخم افتابگردون هم کردم از ترس این عرفان کوچولو که حساسیت داره باید قیدش را بزنیم
پرناز جون اینجا همه نمونه شیرخشکی هست برا همه گروه از بچهها برو تارگت چون همه مارکی داره برا بچههای کولیکی وفاسینس و گس حساسیت به شیر لاکتوز. باید روشون را با دقت بخونی بهترین مارکاش هم اونایی که گفتم مایع اماده هم دارند نیازی به اماده کردن نداره و عالیه ولی گرونه راستی از رو اینترنت میتونی بخری ولی پستش زیاد ولی شاید یه مقداری فری شیپینگ داشته باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز