2777
2789
به‌ به‌ میبینم که دوست‌های جدید هم داریم و مریم جون هم که حسابی‌ پذیرایی کرده ،،خوشامد میگم پرناز جون و مامان رایان عزیز.....مامان رایان خوب جایی‌ داری میری شهر مریم جون ..تازشم انقد مهربونه و کمک میکنه و با حوصله جواب سوالهات رو میده که بیا و ببین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ما اومدیم.. الی جونم چه سفره عقده خوشگلی.. کاره هر کی‌ بوده این کاره بیده ها..بابا با این قلم و خودکار که آدم دلش میخواد هی‌ همین جوری امضا? کنه و امضا? کنه تا جوهرش تموش بشه که..پس رنگه آبی رنگه مورد علاقه یه شوما بید هان؟؟ ناز بید..
زهره جان من متوجه نشدم چه اتفاقی برای عرفان جون افتاده.. ولی‌ امیدوارم به خیر گذشته باشه.. مامان رایان جان خوش اومدی گلم.. خوش به حاله مریم بانو که یه نفر میاد پیشش.. پرناز جون شما هم خوش اومدی..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز