100% اونجا هم کتابخونه بری به فارسی کتاب داره چون شهر ما ایرانی زیاد نداره اصلا یعنی سرو تهش رو بزنی زیر 500 نفر ایرانی داریم و کتابخونمون کتاب فارسی داره حالا کالفرنیا که پر است از ایرانی !!!
توی فیس بوکم نه عکس از طبیعت ندارم ایشالا فردا برات توی یاهو میفرستم توی این لپ تابم کلا عکس اینا ندارم !!!!