سلام دوست جونا خوبین ؟ من تازه اومدم امریکا یه پسر ده ماهه دارم البته شاید بعضی ها مثل مریم بانو جون من رو بشناسن ... من چند تا سئوال دارم اگر راهنمائی کنید خیلی ممنون می شم .
1- شما شیر خشک به نی نی های گلتون چی می دین ؟
2- واکسن های بچه ها اینجا برنامه اش چطوره ..
البته من حتما یه دکتر اطفال پیدا می کنم ولی می خواستم بدونم زمانش مثل ایران همون 1 سالگی هست ؟
من واکسن 6 ماهگی رو زدم ...
3- هزینه های پزشکی بچه ها چطوره .. مثلا واکسن و این چیزا برای ما که بیمه نداریم ...
ممنون از راهنمائیتون